به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، علیرضا علیاننژاد نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت روز دوشنبه در نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری کارکنان صنعت نفت در شرکت گاز استان کرمانشاه افزود؛ در راستای مأموریت های محوله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و تأکید وزیر نفت در کاهش تخلفات اداری کارکنان صنعت نفت اقدام به حضور و برگزاری دوره های هم اندیشی و آموزشی در شرکت های مختلف تابعه وزارت نفت می کنیم.
وی در ادامه ضمن تشریح روند و سازوکار رسیدگی به تخلفات در مجموعه متبوع خود، رعایت قوانین و مقررات را در از بین بردن تخلفات مؤثر دانست.
مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت برلزوم برنامه ریزی و دوری از حاشیه در اقدامات و فعالیت ها تأکید کرد.
وی در ادامه از اهمیت انعکاس خدمات دولت سخن گفت و تصریح کرد: روابط عمومی ها نقش مهمی در بیان خدمات دولت بر عهده دارند.
علیان نژاد در پایان با بیان اینکه همگی باید شعار سال رهبر معظم انقلاب را سرلوح خود قرار دهیم، گفت: باید با همبستگی خدمتگزار مردم باشیم و لبخند رضایت واقعی را بر لب آنها بنشانیم.
برخی قوانین خود زمینه ساز تخلف هستند
در ادامه این نشست ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز از وجود برخی قوانین که خود زمینه ساز و موجب تخلفات هستند انتقاد کرد و گفت: برخی عوامل و قوانین برون سازمانی رفتارهای درون سازمانی اثر سوء می گذارند.
وی با بیان اینکه اثر بخشی هیأت رسیدگی به تخلفات بسیار مهم است، گفت: برخوردهای این هیأت باید به موقع و بازدارنده باشد تا جلوی تخلفات احتمالی را بگیرد.
حسینی تأکید کرد: باید با افرادی که مسئولیتپذیر نیستند و ترک فعل و یا کم کاری می کنند برخورد جدی شود.
گفتنی است در راستای این نشست یک دوره آموزشی با موضوع کاهش تخلفات اداری کارکنان صنعت نفت با حضور سجاد باقرپور معاون حقوقی مدیرکل دفتر هماهنگی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت و شرکت جمعی از مسوولان و کارکنان شرکت گاز استان و نماینده های شرکت های تابعه وزارت نفت در استان کرمانشاه، در شرکت گاز استان برگزار شد.
نظر شما