۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85468077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت آروا در نمایشگاه ابزار آلات تبریز

شرکت دانش‌بنیان آروا، به عنوان پیشرو در صنعت ابزار ایران، در دومین نمایشگاه بین‌المللی ابزارآلات، یراق‌آلات و قفل و کلید تبریز حضوری پرقدرت داشت و از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کرد.

ایرنابازار- شرکت دانش‌بنیان آروا، به عنوان پیشرو در صنعت ابزار ایران، در دومین نمایشگاه بین‌المللی ابزارآلات، یراق‌آلات و قفل و کلید تبریز حضوری پرقدرت داشت و از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کرد.

شوروم آروا، قلب غرفه این شرکت بود، جایی که تنوع و کیفیت ابزارآلات صنعتی و خانگی آروا به نمایش گذاشته شده بود. چیدمان جذاب، میزهای گفتمان برای فروش و دیوار عکس یادگاری با طرح عقاب، نماد آروا، از جمله ویژگی‌های این بخش بود.

اما بدون شک، بخش جذاب غرفه، غرفه‌های کار با ابزار بود. در این بخش، بازدیدکنندگان می‌توانستند با ابزارهای مختلف آروا کار کنند و از نزدیک با عملکرد و کارایی آنها آشنا شوند.

حضور در غرفه آروا، فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با جدیدترین ابزارآلات این شرکت، تجربه کار عملی با آنها و دریافت هدایایی به یاد ماندنی بود.

رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت آروا در نمایشگاه ابزار آلات تبریز

غرفه 800 متری آروا در سالن امیرکبیر، با طراحی منحصر به فرد و بخش‌های متنوع، به یکی از پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه تبدیل شد. بازدیدکنندگان در این غرفه با "مسیر موفقیت" آروا آشنا می‌شدند، تونلی که تاریخچه و دستاوردهای این شرکت را به تصویر می‌کشید.

علاوه بر این، در سرتاسر غرفه، مفهوم "با یک بال نمی‌شه پرواز کرد" به مخاطبان القا می‌شد. این مفهوم، ارزش‌های سازمانی آروا مانند همراهی با مشتریان در مسیر موفقیت و ارائه راه‌حل‌های جامع برای نیازهای آنها را به تصویر می‌کشید.

حضور پررنگ آروا در نمایشگاه تبریز، بار دیگر نشان‌دهنده تعهد این شرکت به نوآوری، کیفیت و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بود.

رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت آروا در نمایشگاه ابزار آلات تبریز

نکات برجسته حضور آروا در نمایشگاه تبریز:

رونمایی از جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت

طراحی منحصر به فرد غرفه با الهام از مفهوم "دو بال برای پرواز"

شوروم محصولات با تنوع و کیفیت بالا

غرفه‌های کار با ابزار برای تجربه عملی

معرفی "مسیر موفقیت" آروا و تاریخچه این شرکت

ارائه هدایای به یاد ماندنی به بازدیدکنندگان

در نمایشگاه تبریز و در راستای کارآفرینی، شرکت آروا جشن کوچکی نیز به مناسب 855 نفری خانواده خود برگزار کرد.

حضور آروا در نمایشگاه تبریز، فرصتی مغتنم برای فعالان صنعت ابزار، علاقه‌مندان و عموم مردم بود تا با جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های این شرکت آشنا شوند.

برای اطلاعات از جدیدترین اخبار و دستاورد های شرکت آروا در صنعت ابزار می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس اینترنتی ARVATOOLS.COM مراجعه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha