۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85468678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش شناخت دانش آموزان از شهدا به کاهش آسیب‌ها منجر می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: افزایش شناخت دانش‌ آموزان از شهدا باعث ارتقا سلامت اخلاقی و روحیه معنوی جوانان شده و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمیه اسمعیلی روز سه شنبه در نخستین نشست ستاد اجرایی شاهد در آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: معلمان از فضای معنوی گلزار و موزه شهدا در جهت شناساندن سیره و منش شهدا به دانش‌ آموزان بهره ببرند تا آنها نیز بتوانند از سبک زندگی شهیدان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه شناخت دانش اموزان از شهدا باید در دستور کار همه مدیران و معلمان مدارس شاهد باشد، اضافه کرد: تمام مدیران و مسوولان در این راستا همت کنند تا دانش آموزان در کسب مدارج عالی موفق باشند.

اسمعیلی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در گلزار و موزه شهدا طی سال گذشته پررنگ بوده و لازم است که این حضور امسال تقویت شود.

برنامه‌های فرهنگی با موضوع شهدا در مدارس قزوین تقویت شده است

در ادامه این نشست، نقی سیاهکالی‌ مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از تعامل و همکاری مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پیگیری وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و اجرای برنامه‌های ترویجی با آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مسوولان بنیاد همیشه در اجرای برنامه‌های فرهنگی مدارس از جمله یادواره‌های شهدا پای کار هستند که زحمات‌شان قابل تحسین است.

افزایش شناخت دانش آموزان از شهدا به کاهش آسیب‌ها منجر می‌شود

سیاهکالی مرادی ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش برنامه‌های فرهنگی با کیفیتی سال گذشته در مدارس اجرا کردند که این روند طی سال جاری نیز تقویت خواهد شد.

در این نشست، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک گرامیداشت ایام معلم، از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان و معلمان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تجلیل کردند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ۱۳ معلم منتخب مدارس شاهد تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha