شبکه مخابرات خراسان رضوی برای روز انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت

مشهد-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه مخابرات حوزه های انتخابی مشهد و کلات برای مرحله دوم همانند مرحله نخست انجام گرفته و این شبکه برای روز انتخابات در آماده باش و پایداری کامل قرار دارد.

حسن اروجی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های شبکه مخابرات مشهد ضمن اشاره به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات به حبرنگارارن اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی برای رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار استان خراسان رضوی پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرایند برگزاری انتخابات که احراز هویت شخص رای‌دهنده باید به صورت برخط انجام شود در این راستا با مشخص شدن مکان شعب ثابت و سیار اخذ رای، پوشش‌های ارتباطی در محل شعب اخذ رای داده شده و همکاران مخابرات با فرمانداری‌های مربوطه فرایند بررسی پوشش ارتباطی با دستگاه‌های احراز هویت را انجام داده‌اند.

مدیر مخابرات خراسان رضوی گفت: در فرایند برگزاری مرحله نخست انتخابات، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نقش اصلی در تامین ارتباطات مورد نیاز شعب اخذ رای را داشتند که خوشبختانه مشکلی در این زمینه رخ نداد و در دور دوم نیز چنین خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه مشهد و کلات و با رقابت کاظم معتمدی فر و حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha