۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبر: 85470163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زارعی: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، انگیزه‌ساز است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کوهنوردی، گفت: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان تاثیر زیادی در تشویق ورزشکاران دارد و انگیزه آنها را افزایش می‌دهد.

رضا زارعی در گفت‌وگو با ایرنا درباره برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان، اظهار داشت: فدراسیون‌های ورزشی با مشکلات عدیده مالی دست به گریبان هستند و برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، کمک شایانی به فدراسیون‌ها است. وقتی ورزشکار به موفقیتی دست پیدا می‌کند، پرداخت پاداش و تجلیل، موجب انگیزه بیشتر آنان می‌شود.

وی افزود: اکنون در آستانه بازی‌های المپیک هستیم و قطعا برگزاری مراسم از تجلیل، روحیه خانواده ورزش کشور را افزایش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی، یادآور شد: سال گذشته ورزشکاران کوهنوردی و صعودهای ورزشی در رقابت‌های بین‌المللی افتخارات زیادی کسب کردند. از دید وزارت ورزش و جوانان تا دو سال قبل تنها ورزشکارانی که در رشته‌های المپیکی حائز رتبه می‌شدند، شامل کسب پاداش بودند.

وی گفت: در سال گذشته کیومرث هاشمی دستور داد تا این پاداش شامل سایر ورزشکاران هم شود. بر این اساس، صعود به هیمالیا و یخ نوردی هم شامل کسب پاداش شدند. وزارت ورزش و جوانان در حال تغییر این آئین‌نامه است تا مجموعا به شکل قانونی تمامی ورزشکارانی که افتخارآفرین می‌شوند، بتوانند از مزایا بهره‌مند گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha