۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85472806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه‌های جهادی خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85472806
قرارگاه‌های جهادی خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

بیرجند - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۲۶۰ قلم تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی استان در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستان‌ها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، مهدی هنری روز شنبه اظهار کرد: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از ۴۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی گروه‌های جهادی، تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی برای استفاده بهینه از گروه‌های جهادی در ماموریت‌ها و مواقع بحران است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی بیان کرد: بر این اساس اولین اقدام برای قرارگاه‌های جهادی در سال جاری تجهیز قرارگاه‌هاست و این اقلام در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه توزیع می‌شود.

وی گفت: با هماهنگی استانداری خراسان‌ جنوبی مقرر شد ظرفیت‌های استان برای تجهیز در برنامه‌ها باشد و بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با اولویت قرارگاه‌ها نسبت به تجهیز قرارگاه‌هایی که سابقه بیشتری دارند و مجهز به مکان مشخص هستند، اقدام شود.

هنری ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تجهیزات گسترده‌تری را در اختیار جهادگران قرار دهیم تا بتوانند به کارهای بزرگتر با حجم گسترده‌تری ورود داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha