خبرنگار ایرنا در جشنواره «دریچه» برتر شناخته شد

تهران- ایرنا- «منصوره شوشتری» خبرنگار حوزه آموزش عالی ایرنا در اولین دوره جشنواره «دریچه عتف» در دو بخش تیتر شایسته تقدیر و در بخش گزارش برگزیده شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه شریعتی روز چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت- میزبان اختتامیه اولین دوره جشنواره «دریچه عتف» بود.

این جشنواره با هدف تجلیل از خدمات خبرنگاران حوزه آموزش عالی و شناسایی آثار برتر مرتبط با این حوزه و همچنین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور از مرداد ۱۴۰۲ فراخوان داد.

موضوع اصلی آثار این جشنواره شعار سال ۱۴۰۱ (تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و همچنین «جهاد تبیین» بود که آثار رسانه‌ها در ۹ بخش پذیرش می‌شود.

در مراسم اختتامیه برگزیدگان دربخش های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

بخش تیتر رسانه‌

منصوره شوشتری از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شایسته تقدیر

فاطمه سلمانی از خبرگزاری‌ فارس شایسته تقدیر

سیده سعدانه طباطبایی‌نیا از خبرگزاری‌ ایسنا برگزیده و شایسته تقدیر

بخش گزارش رسانه‌ها

سیده سعدانه طباطبایی‌نیا از ایسنا شایسته تقدیر

طاهره مرادی از ایسنا شایسته تقدیر

مهتاب چابک از خبرگزاری‌ مهر برگزیده

منصوره شوشتری از خبرگزاری‌ ایرنا برگزیده

بخش مصاحبه رسانه‌ها

سید سعدانه طباطبایی‌نیا از خبرگزاری‌ ایسنا شایسته تقدیر

لیلا قربانی از خبرگزاری‌ فارس شایسته تقدیر

به گزارش ایرنا، بخش‌های مختلف قابل رقابت در این جشنواره خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس خبری، ویدئو، موشن‌گرافی و اینفوگرافی است.

اهالی رسانه تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ وقت داشتند با مراجعه به سایت جشنواره، آثار خود را که در فاصله تیرماه ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ در رسانه‌های تصویری و مکتوب منتشر شده‌ بود، متناسب با ضوابط اعلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه جشنواره رسانه‌ها، معرفی خبرنگار مؤثر حوزه است که با در نظر گرفتن میزان فعالیت و اثرگذاری او در حوزه آموزش عالی معرفی و تجلیل خواهد شد.

در این جشنواره ۴۸ نفر از روابط عمومی های وابسته به وزارت علوم و ۶ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف مکتوب به عنوان برگزیده تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha