استقبال بی نظیر مردم از سفرهای استانی نشان از اعتماد وسیع به دولت است

بوشهر_ ایرنا_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و وزرا در سفرهای استانی نشان از اعتماد آنها به کارکرد دولت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور روز چهارشنبه در شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: مردم انقلاب را دوست دارند و با مشارکت های مختلف خود نشان می دهند که پای نظام ایستاده اند.

وی افزود: دشمن با ایجاد فتنه های فراوان در کشور به دنبال کاهش اعتماد مردم به نظام اسلامی تلاش می کند که با حضور مردم در صحنه نصیبی جز شکست نمی برد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برنامه ریزی های دشمن برای خدشه به اعتماد مردم در قبال نظام با یک مافیای رسانه ای همراه است.

وی افزود: به عنوان مسئول در این نظام باید بدانیم که چه تعداد شهید و ایثارگر برای این نظام جانشان و جسمشان را فدا کرده و در مقابل آنها متعهد هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: مهمترین وظیفه ما خدمت به مردم در هر جایگاهی که قرار داریم می باشد و باید با الگوگیری از شهدا، ارتباط خود را با مردم تقویت و ارتقا دهیم.

موسی پور با اشاره به شعار امسال ادامه داد: با رفع موانع سرمایه گذاری نیاز است زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید فراهم شود.

وی بیان کرد: همین که سرمایه گذاران چهارچوب نظام را قبول داشته باشند کافی است و نباید به بهانه هایی از جمله زاویه داشتن با تفکری مانع تراشی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: البته باید طوری رفتار کنیم که اعتماد سرمایه گذار نیز جلب شود.

موانع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برطرف شود

استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مشکلات و موانعی که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با آن مواجه هستند برطرف کنند.

احمد محمدی‌زاده افزود:مدیران دستگاه‌های اجرایی در ترغیب مردم در عرصه سرمایه‌گذاری اقتصادی ضمن حمایت، پیگیری و پشتیبانی باید مشکلات و موانعی که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با آن مواجه هستند برطرف کنند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر هر کدام از دستگاه‌ها یک مراسم به مناسبت سوم خرداد و یک برنامه ویژه 14 و 15 خرداد در نزدیکترین مسجد و محل استقرار اداره خود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به موفقیت‌های حوزه اقتصادی استان عنوان کرد: استان بوشهر در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان رتبه سوم و در زنجیره ارزش رتبه نخست کشوری را کسب کرد که از خدمات و فعالیت کارگروه اقتصادی استان با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر تسریع در نصب و راه‌اندازی نیروگاه برق خورشیدی کوچک مقیاس ویژه خانواده‌های تحت موشش نهادهاب حمایتی گفت: یک نکته بسیار مهم در سال جهش تولید با مشارکت مردم برای جذب منابع و سرمایه‌گذاری مردم در حوزه اقتصاد حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی از  سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مردم است.

استاندار بوشهر از افزایش اعتبار پاسخ به استعلام برای سرمایه‌گذاری اقتصادی خبر داد و گفت: اعتبار پاسخگویی به استعلام در امر سرمایه‌گذاری از ۶ ماه به یک سال افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha