۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85478619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: بازی‌های ما و سپاهان همواره جذاب است

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبر: 85478619
سرمربی ملوان: بازی‌های ما و سپاهان همواره جذاب است

اصفهان - ایرنا -سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: بازی‌های تیم ما و سپاهان همواره جذاب بوده است و امیدوارم فردا در جام حذفی نیز این مهم تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان از چهارچوب رقابت‌های جام حذفی افزود: توجه به اینکه ملوان و سپاهان شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند بر روی جام حذفی سرمایه‌گذاری بیشتری کردند بنابراین ما هم می‌خواهیم پیروز این مرحله و صعود کننده به دور بعدی مسابقات باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات این فصل سپاهان و ملوان در لیگ برتر نیز جذاب و زیبا بود.

سرمربی ملوان درباره اینکه تیمش گربه سیاه سپاهان است، خاطرنشان کرد: در این فصل همواره برای حریفان دردسر ایجاد کرده‌ایم و از سوی دیگر ملوان در جام حذفی تیم موفقی بوده است.

تارتار تصریح کرد: با توجه به شاکله فعلی و همچنین قانون جذب سرباز در سال آینده می‌توانیم جز مدعیان لیگ برتر باشیم اگرچه تحقق این امر به حمایت مسئولان نیاز دارد.

وی گفت: در بازی فردا برابر سپاهان بازیکن محروم نداریم اما با چند بازیکن مصدوم راهی اصفهان شده‌ایم و امیدواریم با تلاش کادر پزشکی مصدومان به مسابقه برسند.

سرمربی ملوان درباره وجود فساد در فوتبال گفت: به نظرم باید شدیدترین مجازات‌ها را برای افرادی که فساد در فوتبال ایجاد می‌کنند در نظر گرفت تا بازدارنده و درس عبرتی برای سایرین باشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و ملوان از چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha