ایمان به خدا ‌و باور دینی رمز پیروزی فاتحان سوم خرداد بود

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: رمز پیروزی عملیات فتح المبین و فاتحان و حماسه سازان سوم خرداد، ایمان به خدا و باور دینی بود که باعث آزادسازی خرمشهر و شادی قلب امام راحل و امت شد.

به گزارس خبرنگار ایرنا ، علیرضا نظری روز پنجشنبه در ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت سوم خرداد با حضور اعضای شورای اداری و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمانشاه در محل فرمانداری گیلانغرب ، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان عرصه اطلاع رسانی افزود: سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی رزمندگانی است که با قدرت ایمان بر باطل پیروز شده و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و عظمت و عزت کنونی ایران اسلامی را برای ما به یادگار گذاشته و به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: سالروز آزاد سازی خرمشهر، تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و ما موظف هستیم که این فرهنگ غنی را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به قدرت رسانه و اطلاع رسانی، گفت: امروز همه ما باید با روحیه جهادی در راستای خدمت رسانی و اعتلای بیش از پیش نظام اسلامی تلاش کنیم و تا زمان به اهتزار درآمدن پرچم مقدس ما در تمام دنیا این جهاد ادامه دارد.

نظری افزود: لازم و ضروری است که تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در راستای اجرای با شکوه برنامه‌های این ایام داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدا و عملیات فتح المبین و سالروز آزادسازی خرمشهر از پیش بینی برنامه‌های مختلفی برای این ایام خبرد اد و گفت: برگزاری یادواره منطقه ای سه هزار شهید ایل کلهر در گیلانغرب در روز سوم خرداد ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، برپایی نمایشگاه کتاب ، غبار روبی مزار شهدا از مهم ترین این برنامه ها است.

سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی افزود: فتح خرمشهر یکی از ارزش‌های انقلاب است و ما باید با توان خود تلاش کنیم که ارزش‌های حوزه دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا شاهد شکاف نسلی نشویم.

وی ادامه داد: باید هر برنامه ای که اجرا می کنیم پیام محور و دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتواند در جامعه و به خصوص بر نسل جوان تاثیر بگذارد.

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که به فرموده رهبر به فتح قله نزدیک شده‌ایم و جمهوری اسلامی به هرچیزی که بخواهد می‌رسد و انجام می‌دهد.

نجفی اضافه کرد: امروز حرکت دانشجویی خودجوش در دانشگاه‌های آمریکا و تمرین شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی بیانگر این است که دانشجویان معترض می‌دانند که جمهوری اسلامی نماد مبارزه با استکبار است از این رو وظیفه ما سنگین است و باید با حرکت میدانی و روحیه جهادی برای زمینه سازی ظهور تلاش کنیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha