۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۵۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85480337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار تن قیر به دزفول تخصیص داده شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۵۰
کد خبر: 85480337
چهار هزار تن قیر به دزفول تخصیص داده شد

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول گفت: چهار هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی و بین شهری با دستور وزیر راه و شهرسازی به شهرستان دزفول اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه، علیرضا خردمند جمعه شب با بیان اینکه طرح‌های متعددی در بخش راه سازی در این شهرستان در حال انجام است بیان کرد: با تامین این حجم قیر به شهرستان، تکمیل این طرح‌ها سرعت می‌گیرد.

وی افزود: عملیات اجرایی تعریض جاده شوشتر نیز که پیش از این با وقفه مواجه شده بود، با دستور وزیر راه و شهرسازی با هدف بهبود و ایمن سازی جاده‌های شهرستان، فعال شد.

فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: اعتبار ساخت ۲ مدرسه در مهرشهر و زیباشهر و تکمیل مسجد مهرشهر از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین شد که این اقدام گام بلندی در راستای جبران کمبود سرانه آموزشی مورد نیاز این مناطق دزفول خواهد بود.

وی گفت: همچنین با دستور وزیر راه و شهرسازی اعتبار روشنایی و ایمن سازی راه‌های روستایی و بین شهری، ترمیم و روکش آسفالت جاده‌های روستایی تامین گردید.

به گزارش ایرنا، جاده شوشتر دزفول از جاده‌های پرتردد استان خوزستان است که طرح تعریض این جاده با کندی پیش می‌رود. این جاده یکی از جاده‌های شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است که برای تکمیل و چهار خطه شدن کل جاده شوشتر به دزفول حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha