۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۱۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85480364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت اوقاف غزه: ۶۰۴ مسجد در حملات رژیم اشغالگر به طور کامل تخریب شد

تهران- ایرنا- وزارت اوقاف غزه در گزارشی اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه ۶۰۴ مسجد به طور کامل تخریب شده است.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، در گزارش وزارت اوقاف غزه آمده است: موشک‌ها و بمب‌های رژیم اشغالگر، ۶۰۴ مسجد را به طور کامل و بیش از ۲۰۰ مسجد را به صورت جزئی تخریب کرده است.

وزارت اوقاف غزه افزوده است: رژیم اشغالگر ۶۰ قبرستان را نیز هدف قرار داده و نبش قبر کرده و پیکر بیش از یک هزار نفر از شهدا و اموات را ربوده و سلاخی کرده است.

این گزارش می‌افزاید که رژیم اشغالگر اسرائیلی ۱۵ مقر وابسته به وزارت اوقاف از جمله مقر اصلی این وزارتخانه، مقر رادیو قرآن، مدیریت اوقاف خان یونس و مرکز نگهداری اسناد و نسخ خطی این وزارتخانه را هم ویران کرده است.

در پایان این گزارش آمده است: شمار کارکنان وزارت اوقاف غزه که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، ۹۱ شهید است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha