۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85480401
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آزمون درجه ایثار هلال احمر کشور در ساوه آغاز شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85480401
آزمون درجه ایثار هلال احمر کشور در ساوه آغاز شد

ساوه - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: آزمون درجه ایثار اعضای جمعیت هلال احمر کشور با حضور داوطلبان ۲۳ استان در ساوه آغاز شد.

سید لقمان حسینی روز شنبه در حاشیه آغاز آزمون ایثار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آزمون با حضور ۲۷۵ بانوی داوطلب و عضو جمعیت هلال احمر کشور به مدت ۹ روز در این شهرستان از امروز ۲۹ اردیبهشت تا هشت خرداد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون شرکت کنندگانی از ۲۳ استان کشور حضور دارند افزود: شرکت کنندگان در آیتم های تخصصی امدادی شامل نجات در جاده، آوار، اقدمات پیش بیمارستانی و نجات در کوهستان و آیتم های آمادگی جسمانی سنجیده می شوند.

حسینی خاطر نشان کرد: تست کوپر، ملعق ماندن، درازنشست انعطاف نیم به جلو پرش طول درجا، پرش جفت پا فشارموازی و دوی مارپیچ نیز از جمله آیتم های آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان است.

وی با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز این آزمون با حضور ۱۴۰ داوطلب مرد هفت استان در این شهرستان برگزار شد گفت: می‌شود و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و به امدادگرانی که امتیازات لازم را در همه مراحل این آزمون کسب کنند از سوی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گواهینامه ایثار اعطا می شود که بالاترین درجه امدادی در هلال احمر محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha