۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85480826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبه گری اخلاق مدارانه در رسانه‌های قزوین تقویت شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85480826
مطالبه گری اخلاق مدارانه در رسانه‌های قزوین تقویت شود

قزوین - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: روحیه مطالبه گری اخلاق مدارانه و پیگیری قانونی دغدغه‌ها باید بین اهالی قلم و رسانه استان تقویت شود.

فرشاد پیله چی روز شنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، اظهار کرد: مطالبه گری یکی از مهمترین وظایف اهالی رسانه محسوب می‌شود که البته باید به شیوه اخلاق مدارانه و در چهاچوب قانون و حفظ حریم خصوصی افراد دنبال شود.

وی با بیان اینکه در استان قزوین نیازمند یک اتاق فکر تخصصی در حوزه خبر و رسانه هستیم، ادامه داد: در کنار تمامی نهادهای مرتبط با حوزه خبر و رسانه مثل خانه مطبوعات، لازم است که یک اتاق فکر تخصصی در حوزه رسانه ایجاد شود تا در راستای افزایش کیفیت اخبار، به کادرسازی نیروی مجرب خبرنگار نیز اقدام کنیم.

پیله چی، رسانه را یکی از مهمترین و کارآمدترین ابزارها در تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی برشمرد و یادآور شد: جامعه رسانه با داشتن بصیرت و آینده نگری می‌تواند به نحو مقتضی موضوعات را شناسایی کرده و برای تحقق آن وارد میدان شود.

این مسوول در ادامه به اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: با هدف تحقق شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" انواع اقدامات تجاری سازی در حوزه اقتصاد دانش بنیان، آموزش و توانمندسازی و تربیت نیروی کار ماهر در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد.

مطالبه گری اخلاق مدارانه در رسانه‌های قزوین تقویت شود

رییس جهاد دانشگاهی قزوین یادآور شد: قزوین با تناقض کمبود نیروی کار و افراد جویای کار مواجه است که این مساله نشان دهنده نبود نیروی کار ماهر برای صنابع است، بر همین اساس جهاد دانشگاهی همواره تلاش دارد که این خلاء را با آموزش گسترده مرتفع سازد.

پیله چی اقدامات دیگری مثل درمان ناباروری را از دیگر کارهای صورت گرفته در راستای تحقق اهداف دولت در حوزه خانواده و جوانی جمعیت برشمرد که به شکل مستمر در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار بر ضرورت توامان آموزش و کار عملی در حوزه رسانه تاکید کرد و گفت: دانش آموختگان بسیاری در حوزه رسانه داریم که به دلیل فعالیت نداشتن در حوزه خبر نمی‌توانند در این عرصه فعالیت کنند که بهتر است تمام آموزش‌های حوزه رسانه با کار عملی همراه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha