۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85481630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب شعر «سه‌تاک»  شاعر دشتستانی وارد بازار نشر شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبر: 85481630
کتاب شعر «سه‌تاک»  شاعر دشتستانی وارد بازار نشر شد

بوشهر-ایرنا- منتخب اشعار شاعر دشتستانی نوذر فولادی با عنوان "سه‌تاک" به همت انتشارات «شنابا» روانه بازار شد.

مدیر انتشارات شنابا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کتاب "سه‌تاک" گزیده‌ای از شعرهای شاعر دشتستانی نوذر فولادی است که وی در قالب «غزل‌، دوبیتی و رباعی‌» و در بازه زمانی دهه ۷۰ تا ۹۰ سروده است.

غلامرضا ابراهیمی افزود: مجموعه سه‌تاک حاصل سه دهه بالندگی و زیست ادبی مدام در حوزه غزل، دوبیتی و رباعی امروز است که با «کشف و آنات شاعرانه، غنای عاطفه، بومی‌گرایی، صحنه‌آرایی و صمیمیت و سیالیت زبان» همراه است.

وی عنوان کرد: این مجموعه سه دفتر به نام‌های مزرعه باد برده (غزل‌ها)، به لحن تُرد باران (دوبیتی‌ها) و دلگرمی آفتاب (رباعی‌ها) را شامل می‌شود که شاعر این سه دفتر را به پاس هم‌پیالگی واژه‌ها، لالایی‌ها و دست‌های پینه‌بسته به ترتیب، تقدیم به همسر مهربان و روح سترگ مادر و پدر بزرگوارش تقدیم کرده‌ است

نوذر فولادی متولد ۱۳۵۴ روستای طلحه دشتستان، کارشناس ارشد زبان فارسی است که در پیشه معلمی فعال بوده و پیش از این شعرهای محلی این شاعر مورد توجه ویژه اهالی فرهنگ و هنر شهرستان قرار گرفته بود.

مجموعه شعر " سه‌تاک" با صفحه‌آرایی مرضیه مالکی، ویراستاری غلامرضا ابراهیمی (ناشر)، طراحی جلد فرشید ابراهیمی و مقدمه‌ دل‌انگیز شاعر، در اردیبهشت ۱۴۰۳، با تیراژ یک هزار جلد توسط انتشارت «شنابا» به زیور طبع آراسته شده است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha