۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85481888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط انتقال آب آشامیدنی بخش «شامکان» ششتمد برقرار شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85481888
خط انتقال آب آشامیدنی بخش «شامکان» ششتمد برقرار شد

سبزوار - ایرنا - فرماندار ششتمد گفت: خط انتقال آب آشامیدنی بخش شامکان این شهرستان، که بر اثر جاری شدن سیلاب‌های چند روز اخیر آسیب دیده بود، مرمت شده و در مدار مصرف قرار گرفت.

حسین ایثارگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خط انتقال آب مورد نیاز اهالی شهر شامکان، روستاهای «حسین آباد، کلاته نوبهار، نوبهار، یحیی آباد، سنگرد و علی آباد» و نیز ۶ روستای شهرستان «میان جلگه» را تامین می کند، که بر اثر سیل آسیب دیده بود.

وی افزود: کارکنان بخش اتفاقات امور آب و فاضلاب ششتمد پس از وقوع حادثه به محل اعزام شده و با توجه به اینکه مسیر دسترسی به محل حادثه بر اثر سیلاب تخریب شده بود، با تجهیزات و تراکتور خود را به محل رسانده و پس از ۲۰ ساعت تلاش بی وقفه، خطوط آسیب دیده را با جوشکاری چند شاخه بازسازی کرده و حدود ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز آب آشامیدنی اهالی این مناطق را برقرار کردند.

خط انتقال آب آشامیدنی بخش «شامکان» ششتمد برقرار شد

شهر شامکان، مرکز بخشی به همین نام، از توابع شهرستان تازه‌تاسیس ششتمد است که با جمعیت پنج هزار نفری در ۶۵ کیلومتری سبزوار و ۹۳ کیلومتری ششتمد قرار دارد.

مسیر ورودی شهر شامکان نیز که از بستر کال‌شور می گذرد، در چند روز اخیر بر اثر جاری شدن سیلاب چند نوبت قطع و با تلاش راهداران برقرار شده بود، که از دیشب مجددا قطع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha