دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای حل مشکلات مازندران برنامه دارد

ساری - ایرنا - رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان این که در زمان حاضر این دانشگاه ۵۰ طرح بزرگ با صنایع کشور در دست اجرا دارد، گفت: نخبگان دانشگاه نوشیروانی بابل برای حل مشکلات استان برنامه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عزیزالله گنجی روز یکشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه نوشیروانی بابل با استاندار مازندران اظهار کرد: در دولت سیزدهم ارتباط سازنده صنعت با نخبگان دانشگاه نوشیروانی بابل به بالاترین حد خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه نوشیروانی بابل آمادگی کامل دارد تا مشکل ۲۵ ساله زباله بابل را به صورت علمی حل و فصل کند.

گنجی اضافه کرد: تا قبل از دولت سیزدهم این دانشگاه با پنج صنعت تعامل و همکاری داشت که در حال حاضر دانشگاه نوشیروانی با ۳۵ صنایع بزرگ در مازندران و کشور همکاری و تعامل سازنده دارد.

وی با بیان این که ۳۰ شرکت فناور و مرکز رشد در این دانشگاه فعال هستند، خاطرنشان کرد: همه این قابلیت ها می تواند در مسیر گره گشایی از مشکلات پیش روی استان به کار گرفته شود.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ادامه داد: استادان این دانشگاه در راستای سیاست های نظام و دولت برای رونق اقتصاد دریا محور می تواند کمک کار باشند و برای تحقق این مهم برنامه دارند.

این مقام مسوول تصریح کرد: کسب افتخارات علمی در عرصه های بین المللی و همچنین اجرای طرح های صنعتی همانند برقی کردن خودروی شاهین نشان از توانمندی بالای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گره گشایی از مشکلات پیش روی استان دارد.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای حدود شش هزار دانشجو در ۶ دانشکده مهندسی شیمی، عمران، برق و کامپیوتر، مکانیک، صنایع و مواد و دانشکده علوم پایه با ۴۰۰ کارمند و عضو هیات علمی است.

قریب به ۲۳۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می کنند.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای حل مشکلات مازندران برنامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha