۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85482432
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۳۹ کیلوگرم تریاک در شرق اصفهان کشف شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85482432
۲۳۹ کیلوگرم تریاک در شرق اصفهان کشف شد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۲۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده در محدوده شرق استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت روز یکشنبه افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد محموله‌ای از مواد مخدر در یکی از جاده‌های شهرستان خور و بیابانک در حال جابه‌جایی است که بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از بررسی میدانی گسترده سرانجام کامیون کشنده حامل مواد مخدر توسط ماموران انتظامی مستقر در محل ایست و بازرسی «شهید رشیدی» شهرستان خور و بیابانک شناسایی و با دستور ماموران، برای بررسی بیشتر متوقف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تصریح کرد: پس از توقف خودرو و در بازدید ماموران پلیس، ۲۴ گونی به میزان ۲۳۹ کیلو و۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی نحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خور و بیابانک در ۳۹۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha