۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85483193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در استان بوشهر

بوشهر _ ایرنا_ آیین بزرگداشت سید محرومان شهید راه خدمت، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه از صبح امروز (دوشنبه) در مصلای های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر آغاز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: از لحظه این اتفاق تا لحظه اعلام شهادت، مردم استان بوشهر به مانند میلیون ها ایرانی نگران حال ایشان بودند و به محض اعلام رسمی به مصلای های نماز جمعه سراسر استان مراجعه کردند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: مراسم مردمی بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی، از ساعت ۱۰ امروز در مصلاهای مناطق شهری و روستایی استان با حضور پرشور مردم قدرشناس، آغاز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: به محض اعلام زمان تشییع، مراسم های بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در سطح استان توسط این شورا اعلام می شود.

وی با اشاره به مجاهدت های رئیس جمهور شهید خدمت عنوان کرد: آیت الله رئیسی زندگی خود را وقف مردم کرد و در این مسیر و در هر جایگاهی به جز این نمی دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مردم ایران اسلامی و به خصوص استان بوشهر قدر خدمات مالک اشتر رهبری معظم را می دانند و هرگز خدمات صادقانه وی در محرومیت زدایی و ساخت ایران قوی را فراموش نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha