۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85483501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم | نگاهی به سفرهای خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85483501
فیلم | نگاهی به سفرهای خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

آبادان - ایرنا - شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در جریان سه سفر خود به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ضمن بازدید و افتتاح چند طرح ملی، مشکلات این شهرستان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهید آیت الله رییسی ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ و در جریان نخستین سفر استانی خود به خوزستان با سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر حل مشکلات این شهرستان‌ها را در دستور کار خود داشت.

رییس جمهور تلاش برای رسیدگی به مسائل خرمشهر را جزو برنامه‌های جدی دولت دانست و دستور تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات این شهرستان صادر کرد.

به گزارش ایرنا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی همچنین در این روز در جمع مردم روستای سوره از توابع خرمشهرحضور یافت و همواره ضمن دغدغه مندی برای رفع مشکلات مردم، اولویت هایی را برای رسیدگی فوری به مشکلات منطقه ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا رییس دولت سیزدهم همچنین در بازدید از فولاد جهان آرا خرمشهر در جمع کارگران این واحد تولید اظهار داشت:ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که که دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران به عهده دارند و با تمام توان و همگرایی و همت دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بر خواهیم آمد.

رئیس جمهور در ادامه سفر خود، به منطقه شلمچه رفت و همراه با زائران راهیان نور قبور مطهر هشت شهید گمنام مدفون در این منطقه را زیارت کرد.

در نشست ویژه بررسی مسایل شهرستان‌های خرمشهر و آبادان

رئیس جمهور در ادامه این سفر با حضور در فرمانداری خرمشهر دستور تشکیل کارگروه ویژه بررسی مسایل شهرستان‌های خرمشهر و آبادان را صادر کرد و گفت:آبادانی خوزستان نیاز به جدیت و مجاهدت فوق‌العاده دارد.

فیلم/ سفرهای سگانه خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

وی افزود:کارهای زیادی انجام شده اما وضع آبادان و خرمشهر با شرایط مطلوب فاصله دارد.

دومین سفر رئیس جمهور شهید به آبادان و خرمشهر

دومین سفر رئیس جمهور سید ابراهیم رییسی به آبادان و خرمشهر حضور روز جمعه سیزدهم خرداد ۱۴۰۱ بود که در این از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل بازدید و با حضور در منزل قربانیان این حادثه خانواده جلیلیان در آبادان و خانواده صالحیان‌پور در خرمشهر با آنها ابزار همدردی کرد.

آیت الله رییسی در حالی به آبادان سفر کرد که یک روز قبل از آن نیزیک سفر کاری فشرده به تبریز داشت و تا پاسی از شب جلسات متعددی در این شهر و استان آذربایجان شرقی برگزار کرده بود.

فیلم/ سفرهای سگانه خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان ، سفر و با حضور در خیابان امیرکبیر(امیری) آبادان و محل حادثه متروپل از روند آواربرداری متروپل بازدید و عملیات را از نزدیک بررسی کرد.
رییس جمهور در این بازدید با تعدادی از کسبه حاضر در محل گفت‌وگو کرد و تعدادی از مردم نیز در این دیدار مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

سومین سفر شهید خدمت به آبادان و خرمشهر در اسفند ۱۴۰۱

سومین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به آبادان و خرمشهر صبح روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بود وی ضمن شرکت در مراسم افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان از یادمان شهدای غواص علقمه در خرمشهر بازدید و در جمع زائران راهیان نور سخنرانی کرد.

در طرح توسعه و تثبیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان با سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد دلار با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی بهره‌برداری شد.

فیلم/ سفرهای سگانه خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

شهید آیت الله رئیسی علاوه بر حضور در جمع کاروانیان راهیان نور در یادمان شهدای کربلای ۴، نماز ظهر و عصر را با همراهی جمعی از اعضای کاروان‌های راهیان نور در این محل اقامه کرد.

فیلم/ سفرهای سگانه خادم جمهور به آبادان و خرمشهر

رئیس جمهور همچنین با حضور در یادمان شهدای کربلای چهار «علقمه» و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بخصوص شهدای غواص، با جمعی از اعضای کاروان‌های راهیان نور حاضر در این منطقه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha