شهید آیت اللّه رئیسی مرد میدان عمل و حامی هنرمندان بود

تهران- ایرنا- خواننده و مدرس آواز ایرانی، از شهید آیت اللّه سیدابراهیم رئیسی به عنوان مرد میدان عمل و حامی هنرمندان یاد کرد و گفت: وی انسان شریفی بود و در عین حال نگاهش نسبت به فرهنگ و هنر خوب و مهربان بود.

به گزارش ایرنا، فاضل جمشیدی ضمن عرض تسلیت شهادت جانگداز آیت الله سیدابراهیم رئیسی به خانواده و جامعه فرهنگ و هنر کشور با ذکر خاطره‌ای از این شهید در زمان قائم مقامی قوه قضائیه اظهارداشت: از مشهد در حال برگشت بودیم قسمت شد در هواپیما تا تهران باهم باشیم. خلبان هواپیما لوح فشرده‌ای را که قبلا با عنوان «این نیز بگذرد» به او داده بودم به یک باره آورد و تقدیم آیت الله رئیسی کرد و گفت که این لوح فشرده را قبلا آقای جمشیدی به من داده بود و من آن را به شما تقدیم می‌کنم و بعدا یکی دیگر از آقای جمشیدی می‌گیرم.

وی گفت: آیت الله رئیسی با دریافت لوح فشرده به عنوان هدیه خیلی خوشحال شد و مرا بوسید و از من سوال کرد چرا این عنوان را انتخاب کرده‌ام، به ایشان گفتم من روی سختی‌های زندگی، مشکلات و مسائل مردم کار کردم؛ خلاصه تا تهران با ایشان هم کلام شدیم و چندین سوال در حوزه‌های مختلف هنری به ویژه موسیقی از من کرد.

جمشیدی از شخصیت شهیدآیت اللّه رئیسی به عنوان مرد میدان عمل و حامی هنرمندان یاد کرد و افزود: وی انسان شریفی بود و در عین حال نگاهش نسبت به فرهنگ و هنر خوب و مهربان بود.

براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، این خواننده و مدرس آواز ایرانی همچنین از شهید آیت الله رئیسی به عنوان فردی دلسوز و حامی فرهنگ و هنر و هنرمندان یاد کرد و اظهارداشت: وی همواره نگاهش به هنرمندان مثبت و با آنها همیشه مهربان بود و از سویی دیدش به موسیقی بسیار خوب بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه- ۳۰ اردیبهشت ماه- پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha