۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85483748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران حرم بانوی کرامت در سوگ رئیس‌جمهور مردمی اشک ریختند

قم- ایرنا - زائران، مجاوران و نمازگزاران حرم مطهر بانوی کرامت روز دوشنبه با تجمع در شبستان امام خمینی(ره) این مکان مقدس در سوگ از دست دادن شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اشک ریختند و عزاداری کردند.   

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین باشکوه که با تلاوت آیه‌هایی چند از کلام‌الله مجید و ذکر مصیبت همراه بود، یکی از استادان حوزه علمیه قم در تبیین برخی ویژگی‌های رئیس جمهور شهید تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی ایمان به وعده الهی داشت و چقدر عالی در شب ولادت امام رضا(ع) پاداش خود را گرفت، خوب زندگی کرد و خوب به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی، ارادت قلبی شهید آیت‌الله رئیسی به اهل بیت را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: آن شهید بزرگوار در آخرین سفری که چند روز پیش به قم داشت، کنار ضریح حضرت معصومه فروتنانه اشک می‌ریخت.

وی با بیان این مطلب که شهید آیت الله رئیسی مزد خدمات و کارهای خیری که انجام داد را گرفت بیان کرد: رئیس جمهور فارغ از خادمی امام رضا (ع)، همواره یکی از دغدغه‌هایش خدمت به مردم بود.

مومنی یادآور شد: این شهید بزرگوار، بر سر عهد خود با خدا صادقانه ایستاد و با شهادت خود پیمانش را به آخر رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه امام راحل بیان کرد: با رفتن یک خدمت‌گزار در سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد، خدمت‌گزاران بالاتر در خدمتند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مردم بدانند خللی در مسیر انقلاب به وجود نخواهد آمد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha