امام جمعه شوش: بزرگترین افتخار شهید جمهور، خادمی امام رضا(ع) است

دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش با بیان اینکه نام آیت الله رئیسی با امام رضا(ع) عجین است گفت: بزرگترین افتخار این شهید جمهور خادمی امام رضا(ع) است و شهادت، مهر تاییدی بر پذیرفتن این خادمی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده اصل عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در دفتر امامت جمعه این شهرستان، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، بیان کرد: آغاز ماموریت این شهید عزیز در جایگاه ریاست جمهوری همزمان با شهادت امام رضا(ع) و پایان این ماموریت با ولادت امام رضا(ع) مصاف شد.

وی با بیان اینکه نظام پر افتخار اسلامی در طول حیات خود، رخدادهای بزرگی را پشت سرگذاشته است، افزود: این انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است و این خون های مطهر و پاک، موتور محرکه حرکت نظام است.

امام جمعه شوش با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی به سمت قله ها همچنان ادامه دارد گفت: نام شهدای بزرگ انقلاب اسلامی همچون شهیدان بهشتی ومطهری با شهادت، در طول تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این حادثه نباید مجلل اختلال در خدمت رسانی به مردم شود افزود: همه دستگاه های فرهنگی شهرستان برای برگزاری مناسبت های پیش رو از جمله سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، چهارم خرداد روز مقاومت وپایداری روز دزفول، ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه باید در آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد، و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha