۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85484938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه برق "داراب۳" به مرحله بهره‌برداری رسید

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85484938
پروژه برق "داراب۳" به مرحله بهره‌برداری رسید

شیراز-ایرنا-معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس، با اشاره به پایان یافتن فاز نهایی پروژه داراب ۳، آمادگی مجموعه برق این شهرستان را برای بهره‌برداری پروژه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی توکلی سه‌شنبه در این باره افزود: پروژه مورد نظر در ۲کیلومتری شهرستان داراب و در زمین نیروگاه قدیم این شهر احداث شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس افزود: در پروژه مذکور از ترانس قدرت با ظرفیت ۴۰ مگاوات آمپر به کار گرفته شده که شامل هشت فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت است، همچنین جهت تغذیه این پست – از خط ۶۶ کیلوولت به طول ۶.۵ کیلومتر از پست دارابگرد استفاده شده است.

توکلی ادامه داد: درصد بالای بارگیری پست دارابگرد به عنوان مهمترین پست فوق توزیع شهرستان و فول باری ترانس‌های T۲ و T۱ و اکثر خطوط خروجی و محدودیت در افزایش ظرفیت، مشکلات زیادی در پیک سال قبل ایجاد کرد.

رئیس اداره برق شهرستان داراب نیز گفت: به منظور اجرای هرچه سریعتر این پروژه، از تمام ظرفیت‌های ادارات شهرستان، به خصوص فرمانداری، اداره راه و ترابری، شرکت نفت منابع طبیعی، پلیس راه و شرکت توزیع برق شهرستان و نماینده داراب استفاده شد.

عباس شهسواری‌پور افزود: با احداث این پروژه مردم شهرستان داراب از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

داراب در ۲۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha