۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85488924
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گاز روستاهای مهدی‌آباد و شهرک قدس ایلام با افت فشار یا قطعی مواجه ‌می‌شود

ایلام - ایرنا - شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه‌ای از احتمال افت فشار یا قطعی گاز در روستاهای مهدی‌آباد و شهرک قدس از توابع بخش مرکزی شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که امروز شنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به اطلاع مردم شریف روستاهای مهدی‌آباد و شهرک قدس بخش مرکزی شهرستان ایلام می‌رساند به دلیل برخورد ماشین آلات فیبرنوری(های وب) با شبکه گاز، از ساعت ۱۳ امروز شنبه تا اتمام تعمیرات، گاز مشترکین این ۲ روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان ایلام با افت فشار و احتمال قطع روبرو می‌شود.

ضرورت دارد که صنایع، رستورانها، مرغداری‌ها و نانوایی‌های قرار گرفته در این مناطق نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند.

به منظور رعایت نکات ایمنی، مشترکین گرامی که در زمان قطع گاز در منزل حضور نداشته و یا قصد خروج از منزل را دارند خواهشمند است نسبت به بستن شیر اصلی بعد از کنتور گاز خود اقدام نمایند.

در زمان وصل گاز، از کلیه مشترکین گرامی خواهشمند است ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان سپرده و از هرگونه دستکاری رگولاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری کنند.

بدینوسیله ضمن درخواست از همه مشترکین گرامی در رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز، به اطلاع می رساند همکاران شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مدت زمان قطعی گاز مشترکین به کار خواهند گرفت.

هم اکنون ۲ اکیپ تعمیرات و کارشناسان شرکت گاز استان در محل آسیب دیده حضور دارند و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن گاز وصل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha