اداره های گچساران نسبت به اجرای عدالت در ارایه خدمات به مردم کوشا باشند

گچساران- ایرنا- امام جمعه گچساران گفت: مدیران اداره ها و دستگاه های مختلف اجرایی در این شهرستان نسبت به تبعیض و بی عدالتی و پارتی بازی باید حساسیت بیشتری به خرج دهند و با اجرای عدالت در ارایه خدمات بهتر مردم زمینه رضایتمندی انها را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: برخورد مناسب با مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در ادارات و نهادها یک اصل قانونی، انسانی و شرعی است که باید رعایت شود.

هاشمی منش خدمت بدون منت به مردم را وظیفه همه نهادها و مدیران و کارکنان دولت دانست و افزود: ادارات و نهادها در ارائه خدمات به مردم باید همه را به یک چشم نگاه کنند و از برخی تبعیض ها و فامیل بازی ها بشدت پرهیز نمایند.

وی به برخی مشکلات مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از مسائل مانند قطعی آب و برق موجب نگرانی مردم شده که با توجه به فرا رسیدن فصل گرما انتظار می رود این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

اداره های گچساران نسبت به اجرای عدالت در ارایه خدمات به مردم کوشا باشند

امام جمعه گچساران افزود: جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر به یک معضل و عامل گلایه شهروندان تبدیل شده‌ و دستگاه‌های مسئول، در جمع‌آوری آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ابراز کرد: در برخی مواقع شاهد برخورد نامناسب ماموران سد معبر با دستفروشان هستیم که اینگونه رفتارها زیبنده نیست.

فرماندار، دستگاه های اجرایی نسبت به بدهی آب و برق اقدام کنند

فرماندار گچساران در این نشست بر پرداخت بدهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی به شرکت توزیع نیروی برق و آب تاکید کرد و افزود: گردش مطلوب دستگاه‌های خدمات‌رسان براساس وصول مطالبات انجام می پذیرد.

روانبخش دیهیم خوب رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی راهبردی مهم برای تحقق شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است و از همه اقشار به ویژه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان درخواست می‌کنیم

در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار گچساران ابراز کرد:در سال های گذشته در زمینه ایجاد طرح های اقتصادی تخلفاتی از جمله زمین خواری در این شهرستان انجام شد.

وی به ۱۴ خرداد سالروزارتحال ملکوتی امام راحل اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره ) است زیرا تلاش و مجاهدت امام راحل در مقابله با رژیم ستمشاهی، زمینه این انقلاب را فراهم کرد.

اداره های گچساران نسبت به اجرای عدالت در ارایه خدمات به مردم کوشا باشند

دیهیم خوب تصریح کرد:امام راحل (ره ) در شرایطی که ظلم، خفقان، حق کشی ، تبعیض و بیدادگری بر این کشور و ملت ایران سایه گسترانیده بود با سر دادن ندای آزادیخواهی و استقلال طلبی و با تکیه بر نیروی ایمان خود

انقلاب اسلامی ایران را شکل داد.

فرماندار گچساران گفت: ۱۵ خرداد آغاز واقعی شکل گیری مبارزات مردم ایران در برابر دیکتاتوری شاهنشاهی و استبداد حاکم بر کشوربوده است.

دیهیم خوب با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد ۴۲ به رهبری حضرت امام کلید خورد افزود: ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی با اقتدار، اتحاد و همدلی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری صیانت می‌کند.

شهرستان۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha