۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85490995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت اصناف و بخش تولید به روستاهای همدان رسید

همدان-ایرنا- مدیرکل صنعت،معدن و تجارت همدان گفت: میز خدمت پیگیری مسایل و مشکلات فعالان صنفی-تولیدی در روستای نوآباد کبودرآهنگ برپا شد.

احمد شانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص افزود: این میز خدمت با عنوان "شهید جمهور" برگزار شد و در قالب آن فعالان صنفی-تولیدی این روستا با مسوولان اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان همدان دیدار و مسایل و مطالبات خود را طرح کرده و مقرر شد در این خصوص پیگیری های لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و فرمانده بسیج ادارات استان همدان نیز در این میز خدمت حضور داشتند.

میز خدمت اصناف و بخش تولید به روستاهای همدان رسید

این مسوول گفت: برخی روستاهای همدان در زمینه تولید انواع کالا با برخورداری از کارگاه های متعدد، ضمن کمک به چرخه تولید از اشتغال قابل توجهی نیز برخوردار هستند که لازم است تا در راستای حفظ اشتغال و تولید این بخش مراقبت ها و حمایت های لازم را انجام داد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت همدان با اشاره به نقش روستاها در تقویت تولید و اشتغالزایی برای جوانان،گفت: در کنار تلاش برای تقویت بخش صنعت و حمایت از تولیدکنندگان کلان، رسیدگی به مسایل و حل مشکلات تولیدکنندگان خرد و روستایی و فعالان صنفی شهر و روستا با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: مش رییس جمهور شهید و تاکید ایشان رسیدگی به نقاط کم برخوردار و مناطق روستایی بود بنابراین همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا مسایل و مشکلات فعالان صنفی-روستایی استان همدان را با سرکشی از این مناطق مورد شناسایی قرار داده و رفع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha