۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85491873
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان: شناسایی و احصای گلوگاه‌های فسادزا در اولویت است

اهواز - ایرنا - مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های سال جاری این اداره کل ضمن ارائه خدمت صادقانه و خالصانه، شناسایی و احصای گلوگاه‌های فساد زا در استان و انسداد آنها است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان یوسف محمودی روز سه شنبه در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی کارشناسان بازرسی فرمانداری های سطح استان بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه تشریح برنامه های بازرسان در سال جاری، هم اندیشی و استفاده از نظرات همه کارشناسان در پیشبرد اهداف این اداره کل بود.

وی خطاب به کارشناسان فرمانداری ها افزود: انتظار داریم که در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها دقت و نظارت بیشتری داشته و گزارش اقدامات دستگاه‌ها را به این اداره کل ارسال کنید.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور فقید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه گفت: راه شهید جمهور ادامه داشته و سیاست و خط کاری ما همان گفتمان و سیاست دولت و استاندار مبنی بر ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از جرایم، تخلفات و مبارزه با فساد در هر سطحی است.

وی تاکید کرد: لزوم انجام بازرسی‌های فعالانه و دارای زمانبندی از ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان، حضور در کمیسیون معاملات فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان عضو ناظر، پیگیری مشکلات مردمی، نظارت بر انجام ملاقات‌های عمومی مدیران، لزوم تکریم ارباب رجوع، بروز رسانی و پاسخگویی سریع به موضوعات ارسالی در کارتابل سامد و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت کشور از جمله ماموریت‌های تعیین شده برای بازرسان شهرستانی است.

محمودی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب در جهت ارتقاء سطح عملکرد و توانمندی بازرسان، بروز رسانی اطلاعات جهت اشراف هر چه بیشتر بر قوانین، مقررات و تقویت جایگاه بازرسان از جمله اقدامات آموزشی صورت گرفته است.

استان خوزستان با ۳۱ شهرستان یکی از استان های بزرگ کشور به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha