کدام طرح‌های بنیاد شهید باید ظرف دو ماه تکمیل شود؟ +فیلم

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مدیریت بنگاه‌های اقتصادی کوثر و صندوق اندوخته شاهد باید ظرف دو ماه واگذار شود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال تبادل بنگاه اقتصادی کوثر به بنیاد مستضعفان هستیم که باید هر چه سریع تر قراردادها نهایی و دارایی‌ها جابه جا شود.

وی با بیان اینکه صندوق اندوخته شاهد هم باید به فرزندان و همسران شهدا واگذار شود، افزود: مرحله اول انتخابات این صندوق انجام شده و دومین مرحله انتخاب این صندوق هم باید سریع تر برگزار شود.

قاضی زاده هاشمی در خصوص بانک دی نیز گفت: بانک دی از ناطرازی خارج شده باید اصلاحات نهادی انجام شود. مجوزها از بورس و بانک مرکزی برای افزایش سرمایه گرفته شده است، دوستان ما در سازمان املاک باید برای تسریع در کار به ما کمک کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: طی سه سال اخیر غیر از ارتقاء خدمات در بنیاد شهید، یک سری اصلاحات نهادی در این سازمان شروع کردیم که بنیاد شهید از سازمان خدماتی به یک نهاد معاضدت کننده و راهبردی تبدیل شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی موسسه سلامت و توانبخشی به نام کوثر ایجاد کردیم، اساسنامه ها اصلاح شده فقط ساختار و سازمان آنها باید اصلاح و ماموریت ها به آنها ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه خدمات عملیاتی که در بنیاد شهید ارائه می شد به ذینفع نهایی داده شد، گفت: با فرض اینکه انتخاب ریاست جمهوری در حال تحقق است کارهایی که باید یک ساله تمام می کردیم باید ظرف دوماه تمام کنیم. به دوستان ابلاغ شده تا سه هزار برنامه ریزی که برای ۹ چرخش تحول آفرین در حوزه بنیاد شهید در دولت سیزدهم در نظر گرفته شده بود را ظرف دو ماه به سرانجام برسانیم. کمیته پیگیری نظارت و کنترل هم در این راستا فعال می شود تا نتایج حاصل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha