مصوبات جلسات سیستان و بلوچستان باید با جدیت پیگیری شود

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مصوبات جلسات استان باید با جدیت پیگیری شود، گفت: ازدواج، فرزندآوری و تحکیم خانواده یک دغدغه راهبردی است و مصوبات جلسه با توجه به اهمیت موضوع، باید با جدیت توسط مسوولان پیگیری و به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و نام شهیدان راه خدمت بویژه شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان انقلابی ایشان اظهار کرد: مسوولان، مدیران بانک‌های خصوصی و همه دستگاه‌های متولی در راستای اجرای مصوبات این جلسه پیگیر باشند.

وی تصریح کرد: فضاسازی مناسب با توجه به ایام و مناسبت‌ها به خصوص توسط شهرداری ها استمرار یابد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در برگزاری مراسم‌ها سازمان ها و مجموعه های فرهنگی، دانشگاه و آموزش و پرورش و نهادهای مردمی هم کمک کنند.

وی با تاکید بر استمرار کارهای پژوهشی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده بیان کرد: همایشی با حضور مشاوران ازدواج جهت بررسی‌ بیشتر موضوعات برگزار شود.

شریفی اذعان کرد: قرار بود؛ شهید جمهور چند روز قبل به سیستان و بلوچستان بیایند ما برای این حضور بسیار خوشحال و علاقمند بودیم زیرا افتتاحیه‌های خاصی قرار بود در سطح استان اتفاق بیفتد، اکنون نیز روح شان شاهد و ناظر عملکرد ما و شما است.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا حائز اهمیت است و بهترین نوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این است که در عمل پیرو این مسیر بوده و در صادق وعده‌ها و حرفهایمان صادق باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: روزی دوران خدمت و مسوولیت ما هم تمام خواهد شد، بس چه بهتر که گره گشای امور مسلمان و مردم باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات تشییع شهدای اردیبهشت افزود: برخی‌ها برای حلالیت از این شهدا آمده بودند.

شریفی اذعان کرد: شهید امیرعبداللهیان یک وزیر انقلابی بودند، شهدای پرواز اردیبهشت انسان‌های وارسته و بزرگی بودند و ما برای این نظام مقدس چنین انسان‌های وارسته‌ای را از دست داده ایم.

وی با مخاطب قرار دادن مسوولان گفت: ما مدیون این شهدا هستیم و باید به اندازه بضاعت در حد توان مان اجازه ندهیم شرمنده شهدا بشویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha