۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85492182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۲ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85492182
۲۴۲ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

اردبیل - ایرنا - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۴۲ هزار مسافر در ۲ ماه امسال در این استان جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شیرین زاده روز سه شنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان کوثر با بیان اینکه در ۲ ماه پارسال ۲۵۵ هزار و ۶۷۸ مسافر در استان اردبیل جابجا شده بودند، افزود: میزان جابجایی مسافران در ۲ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل در قالب ۳۹ هزار و ۲۸۱ مورد سفر انجام شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۴۳ نفر با اتوبوس، ۲۲ هزار و ۳۵۸ نفر با وسیله نقلیه مینی‌بوس و ۹۲ هزار و ۴۰۲ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.

شیرین زاده ادامه داد: در ۲ ماه سال جاری ۱۳۵ هزار و ۸۹۹ مسافر از شهرستان اردبیل، ۴۰ هزار و ۴۳۰ مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۲۲ هزار و ۵۷۸ مسافر از شهرستان خلخال، ۱۸ هزار و ۵۸۵ مسافر از شهرستان پارس آباد، ۱۴ هزار مسافر از شهرستان گرمی، ۲ هزار و ۴۰۱ مسافر از شهرستان نمین، هزار و ۴۹۹ مسافر از شهرستان بیله سوار، هزار و ۲۵۲ مسافر از شهرستان کوثر، ۶۰۰ مسافر از شهرستان نیر، ۳۶۵ مسافر از شهرستان اصلاندوز، ۳۴۵ مسافر از شهرستان سرعین و بیش از سه هزار مسافر نیز از سایر شهرستان‌های استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شدند.

وی گفت: هفت پایانه ، ۶۲ شرکت مسافربری ، ۲ هزار و ۲۴۰ راننده و یک‌ هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha