۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85492285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در جبالیا

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85492285
انهدام تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در جبالیا

تهران-ایرنا- مبارزان مقاومت فلسطین از درگیری با اشغالگران در جبالیا در شمال نوار غزه و ‌انهدام یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا منهدم کرده است.

این گردان ها همچنین اعلام کرد: تجمع نظامیان دشمن در محورهای درگیری در شمال نوار غزه را نیز هدف حملات راکتی قرار دادیم.

همچنین گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد: یک منزل در اردوگاه جبالیا که نیروهای صهیونیستی در آن پناه گرفته بودند را با راکت ضد استحکامات هدف قرار دادیم.

بر اساس این گزارش، ضربات مهلک رزمندگان مقاومت در نوار غزه به شدت فرماندهان رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده و سبب شده تا آنها به شبکه های اجتماعی برای جذب نیرو روی آورند.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر به فرسوده شدن نظامیان صهیونیست در برابر ضربات رزمندگان مقاومت در نوار غزه اذعان کرده و از روی آوردن فرماندهان نظامی این رژیم به فضای مجازی برای جذب نیرو در ارتش خبر دادند.

در این راستا، رسانه صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» اعلام کرد که فرماندهان نظامی به دنبال نیروهایی هستند که اندک آموزشی دارند.

در فراخوان ارائه شده از سوی فرماندهان صهیونیست در شبکه‌های مجازی آمده است: ما به دنبال نیروها و افراد مسلح آگاه به جنگ هستیم. کسانی که این شرایط را دارند، با ما تماس بگیرند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که افسران و نظامیان این رژیم از بازگشت به میدان جنگ خودداری می کنند و به شیوه های گوناگون از جمله ادعای مشکلات سلامتی، به دنبال فرار از جنگ هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha