۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85492518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شکار یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط «سرایا القدس»

تهران- ایرنا- سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه شنبه) از تصرف یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، سرایا القدس امروز از سقوط یک کوادکوپتر نوع «Mavic Pro » رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر داد و گفت که مبارزان آن، این کوادکوپتر را در آسمان اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تحت کنترل خود درآورده‌اند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که با همکاری رزمندگان گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، خودروهای نظامی دشمن را در اردوگاه جبالیا هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های شهدای الأقصی نیز اعلام کردند که مبارزان آن برای دومین بار نظامیان صهیونیستی مستقر در محور «نتزاریم» را هدف حمله موشکی کوتاه‌بُرد قرار داده‌اند.

گردان‌های القسام امروز همچنین اعلام کرد که یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا منهدم و تجمع نظامیان صهیونیست در محورهای درگیری در شمال نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

همچنین گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد: یک منزل در اردوگاه جبالیا که نیروهای صهیونیستی در آن پناه گرفته بودند را با راکت ضد استحکامات هدف قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون گروه‌های مقاومت موفق شده‌اند تعداد زیادی از تانک‌ها و بولدروزهای نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم و علاوه بر آن، چندین پهپاد این رژیم را سرنگون کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha