۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85492723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق سریالی از رانندگان با نوشیدنی مسموم در اهواز دستگیر شد

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارق حرفه‌ای که با نوشیدنی‌های خواب‌آور از ۱۵ نفر سرقت کرده بود، در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ "حسین زلقی" سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهارکرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه فردی پس از درخواست تاکسی اینترنتی در مسیر با تعارف آب‌میوه یا آب که از قبل داروی خواب آور در آن ریخته بود، تلفن همراه رانندگان را سرقت و از این طریق از حساب بانکی آنان برداشت‌ می‌کرد.

وی با اشاره به بررسی ها و پیگیری های ویژه پلیس در این خصوص افزود: ماموران کلانتری ۳۰ اهواز با کار اطلاعاتی و فعال سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی پلیسی او را دستگیر کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس در مواجه با مدارک به دست آمده به ۱۵ فقره سرقت با استفاده از داروهای خواب‌آور و تهدید سلاح سرد که ۱۰ فقره آن‌ها در شهرهای تهران، کرج، شیراز و کرمانشاه بود، اعتراف کرد.

سرهنگ زلقی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

بر اساس این گزارش، فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز روز گذشته از دستگیری ۷ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha