سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با برتری مقابل آلومینویم جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

تک گل این دیدار را کاوه رضایی در دقیقه ۲۴ روی پاس امید نورافکن برای سپاهان به ثمر رساند. با این نتیجه سپاهان ۵۴ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت. تراکتور با ۵۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و با این تفاسیر حتی اگر سپاهان در هفته پایانی امتیاز از دست بدهد با توجه به اینکه طلایی‌پوشان تفاضل گل بهتری دارد و بازی رودررو نیز مقابل تی‌تی‌ها به برتری دست پیدا کردند، رتبه سوم سپاهان قطعی است.

سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تیم سوم این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را کسب می‌کند و از همین حالا حضور سپاهان در رقابت‌های آسیایی فصل آینده قطعی است. البته سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز حضور دارد و می‌تواند با کسب قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان را نیز کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha