۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸
کد خبر: 85492890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهدی‌پور: رقیب ما از اشتباهات داوری امتیازات زیادی گرفت

تهران- ایرنا- هافبک استقلال گفت: رقیب ما خیلی قابل احترام است اما تعداد امتیازاتی که از اشتباهات داوری گرفتند بالای ۱۰ امتیاز است.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور پس از برتری استقلال مقابل گل گهر، اظهار داشت: بچه‌های ما امسال واقعا سنگ تمام گذاشتند و بی‌نظیر بودند و یکسال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم. هواداران ما باید به همه بچه‌ها افتخار کنند. بیشتر از توقعی که دوستان در اول فصل از این تیم داشتند، این تیم نتیجه گرفته است. در برهه‌ای از زمان سطح توقعات از تیم ما بالا رفت اما تیم ما بی‌نظیر کار کرد.

وی افزود: ما اصلا ناامید نیستیم و قبل از این بازی نیاز بود تا ۶ امتیاز بگیریم و امروز ۳ امتیاز گرفتیم و هفته بعد قطعا سه امتیاز را می‌گیریم و امیدوارم مزد زحماتی که در یکسال عجیب و غریب پشت سر گذاشتیم، بگیریم. این اتفاقات عجیب است که برای تیم بزرگی مانند استقلال افتاده است. امیدوارم هفته آخر مزد زحمات خود را بگیریم.

هافبک استقلال عنوان کرد: اتفاقاتی که در این فصل افتاد می‌توانم بشمارم. رقیب ما خیلی قابل احترام است و تعداد امتیازاتی که از اشتباهات داوری گرفتند بالای ۱۰ امتیاز است و یک امتیاز و یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند. مثل همین الان که استقلال و پرسپولیس با یک سوت به دنبال یک امتیاز می‌دوند و داور می‌تواند خیلی قضایا را عوض کند. اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس رخ داد و توپی که از خط رد شد و اشتباهات داوری سبب شد تا تیم‌های دیگر متضرر شوند. وقتی تیمی از اشتباهات داوری سود می‌کند تیم دیگر از آن ضرر خواهد کرد.

وی ادامه داد: چند هفته است که استقلال بازی‌ها را می‌برد و حداکثر امتیازات را جمع کرده است. با این تعداد امتیاز استقلال در سال‌های پیش قهرمانی به دست می‌آمده است و امسال تا الان این اتفاق نیفتاده و امیدوارم هفته بعد را ببریم و اتفاقات خوبی رخ دهد. محرم نویدکیا توانمند و تیم فوق العاده خوبی است و امیدوارم پیکان را ببریم. من چند هفته سر تمرین نرفته بودم و خیلی شرایط بچه‌ها بهتر شده و شرایط مالی در این چند هفته خیلی خوب شده است. امیدوارم همینطور ادامه داشته باشد اگر از اول فصل شرایط اینگونه بود و آرامش در استقلال حکم فرما می‌شد شرایط خیلی بهتر می‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha