انتقام مورایس در اراک / یک فرصت برای ارتقای جایگاه آلومینیوم در جدول+فیلم

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که تیم سپاهان با گل تماشایی کاوه رضایی موفق شد آلومینیوم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و انتقام بازی رفت را در خانه حریف بگیرد.

به گزارش ایرنا، شاگردان مورایس که با هدف تثبیت جایگاه سومی خود در جدول به اراک آمده بودند تنها یک موقعیت در دقیقه ۲۳ بازی به دست آوردند که آن هم به گل تبدیل شد اما بعد از این صحنه دیگر هیچ فرصت گلزنی به دست نیاوردند.

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در مقابل آلومینیوم اراک جایگاه سومی خود را در لیگ برتر قطعی کرد تا یکی از سهمیه‌های ایران در رقابت‌های آسیایی سال آینده باشد.

رقابت‌های آسیایی سال آینده برای فوتبال ایران در دو سطح دنبال خواهد شد که یکی لیگ الیت خواهد بود که از همین حالا استقلال و پرسپولیس حضورشان را در این تورنمنت قطعی کرده‌اند و سهمیه سوم هم از فینال جام حذفی بیرون می‌آید.

در سطح دوم باشگاهی آسیا نیز قرار است در فصل پیش رو شاهد رقابت دیگری با نام لیگ قهرمانان آسیا باشیم که سهمیه آن به تیم سوم لیگ برتر اختصاص داده شده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی اگرچه بعد از دریافت گل به خصوص در نیمه دوم بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های گلزنی بسیاری خلق کردند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در نهایت در مقابل حریف اصفهانی تن به شکست دادند.

با توجه به انگیزه بالای تیم‌ها در اواخر فصل، جبران گل خورده برای هر تیمی بسیار مشکل است، بنابراین تیم‌های حرفه‌ای و باتجربه تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند که گل اول بازی را دریافت نکنند و سرنوشت خود را به دست اما و اگرها نسپارند.

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان به اینکه در چند بازی گذشته خانگی گل اول را دریافت کرده‌اند اشاره کرد و گفت: خیلی روی این مسئله مهم کار کرده‌ایم و به بازیکنان هم تذکر داده‌ایم اما همچنان این چالش بزرگ گریبان تیم ما را می‌فشارد.

به هر حال تیم سپاهان در بازی شب گذشته تیمی نبود که شاگردان حسینی نتوانند شکستش بدهند و شاید اگر در دقیقه ۲۳ گل را دریافت نکرده بودند چه بسا این تیم ریشه دار اصفهانی را شکست می‌دادند.

انتقام مورایس در اراک / یک فرصت برای ارتقای جایگاه آلومینیوم در جدول

خداحافظی داور سرشناس ایرانی از مستطیل سبز

یکی از نکات قابل توجه در بازی دیشب آلومینیوم و سپاهان خداحافظی اشکان خورشیدی داور مشهور فوتبال ایرانی از مستطیل سبز همراه با تشویق هواداران ۲ تیم بود و هیات فوتبال استان مرکزی نیز با هدایای ویژه‌ای زحمات چندین ساله این داور بین‌المللی را ارج نهاد.

انتقام مورایس در اراک / یک فرصت برای ارتقای جایگاه آلومینیوم در جدول

تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای ارتقای جایگاه خود در جدول لیگ برتر باید در آخرین بازی خود ملوان بندر انزلی را در خانه شکست دهد که این هم کار چندان آسانی نیست.

اکنون تیم ذوب‌آهن اصفهان با یک امتیاز بیشتر از آلومینیوم در رده هفتم و گل گل سیرجان با ۲ امتیاز کمتر از اراکی‌ها در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند و با توجه به اینکه بازی آخر این ۲ تیم با هم و در سیرجان برگزار می‌شود تیم آلومینیوم اراک در صورتی که بتواند ملوان را در انزلی شکست دهد و از طرفی گل‌گهر نیز بتواند حداقل یک مساوی از ذوب‌آهن بگیرد، آلومینیوم می‌تواند یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز شنبه ۱۲ خرداد ماه جاری در هفته سی‌ام لیگ برتر در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

اراکی‌ها اکنون با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha