نجف‌قلی حبیبی: ارتباط با اقشار مختلف مردم  فضیلت شهید رئیسی بود+فیلم

تهران- ایرنا- پژوهشگر فلسفه اسلامی و عضو هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: فضیلت شهید رئیسی سفر به مناطق دوردست برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف جامعه بود.

نجف‌قلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: از نزدیک با شهید رئیسی معاشرت نداشتم، اما بر اساس آن مقدار که از مجموعه رفتارهای اجتماعی او شنیدم و شناخت پیدا کردم، این است که بعد از مسئولیت ریاست جمهوری، شخصیتشان خیلی تغییر کرد، بیش از قبل تحرک اجتماعی داشت و برای مسائل مختلف کشور تلاش فوق‌العاده‌ای داشت.

عضو هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادامه داد: شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به مناطق دوردست سفر می‌کرد، با طبقات مختلف اجتماعی مردم تماس برقرار می کرد این برای یک مدیر فضیلت است، از طرف دیگر دریچه‌هایی از شناخت و معرفت را به روی فردی که چنین ارتباط‌هایی را برقرار می کند باز می کند.

حبیبی افزود: وقتی فرد در مقام ریاست جمهوری قرار می‌گیرد مشکلات، نیازها و انتظارات طبقات مختلف جامعه را کاملا درک می‌کند، شهید رئیسی این ارتباطات را به خوبی برقرار کرده بود، همین ارتباط و درک برای حل مشکلات مردم بسیار کمک می‌کرد.

عضو هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار داشت: درک این که چه چیزی مشکل است و چه معضلی وجود دارد و مردم در هر قشری چه نیازهایی دارند مساله پیچیده‌ای است. عشایر، تحصیلکرده‌ها، روستائیان، تجار و بازاری‌ها، دانشمندان و سیاستمداران هر کدام یک نوع نیازهایی دارند بنابراین ارتباط‌هایی که شهید رئیسی داشت کمک می کرد شناختشان نسبت به مسائل مملکت افزایش یابد و برای یافتن راه‌حل‌ها هم تلاش کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha