تلاش جهادی و مردمی بودن از ویژگی‌های شاخص شهدای خدمت است

بوشهر- ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: مردمی بودن، تلاش جهادی و تعهد به ارزش‌های نظام اسلامی از ویژگی‌های مشترک و شاخص شهیدان خدمت است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میثم کریمی روز چهارشنبه درنشست فرماندهان و مسوولان منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در بوشهر اظهار کرد: هر یک از شهدای خدمت در تخصص و کارایی خود الگویی ارزنده برای مدیران جامعه هستند.

وی با تاکید بر نقش مهم جهاد تبیین در عرصه مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، نیاز اصلی کشور و جامعه اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان است.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب یادآور شد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه‌های قرآن پایه‌گذاری و شاگردان خود را نیز بر اساس مبانی انقلاب اسلامی تربیت کردند.

کریمی تصریح کرد: شهیدان بهشتی، مطهری و مقام معظم رهبری از شاگردان حضرت امام(ره) هستند که منشاء برکات و آثار ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی شده‌اند.

وی ادامه داد: خانواده در نگاه حضرت امام(ره) رکن اصلی تربیت جامعه و انسان است و توجه به خانواده در سیره عملی حضرت امام (ره) و عنایت ویژه به همسر و فرزندان دیده می‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha