نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات کلینیکی

نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات کلینیکی است. این شرکت با ارائه انواع دستگاه‌های پزشکی و زیبایی تقریبا تمام دستگاه‌هایی که مجموعه‌های زیبایی نیاز دارند را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است تمام محصولات شرکت نویان طب مانلی از برندهای مطرح جهان و وارداتی است.

ایرنابازار- شرکت نویان طب مانلی یکی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران است که کیفیت دستگاه های ارائه شده در این شرکت بسیار بالا بوده و خدمات پس از فروش بسیار ویژه ای دارد. با ما در ایرنا همراه باشید تا به معرفی این شرکت و خدمات آن بپردازیم.

تاریخچه شرکت نویان طب مانلی

نویان طب مانلی در سال 1396 در حوزه تجهیزات پزشکی و کلینیکی تاسیس شد. این شرکت با ارائه انواع دستگاه های پزشکی و زیبایی تقریبا تمام دستگاه هایی که مجموعه های زیبایی نیاز دارند را با بالاترین کیفیت ارائه میدهد. لازم به ذکر است تمام محصولات شرکت نویان طب مانلی از برندهای مطرح جهان و وارداتی می باشد.

محصولات نویان طب مانلی

دغدغه بسیاری از پزشکان تجهیز مجموعه زیبایی خود با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب میباشد. همچنین تنوع محصولات از اهمیت ویژه ای برای جذب مشتریان خواهد داشت.

کمپانی نویان طب مانلی در 4 دسته مورد نیاز کلینیک های زیبایی محصولات خود را ارائه میدهد؛

نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات کلینیکی

دستگاه لیزر موهای زائد

معمولا اولین دستگاه مورد نیاز مجموعه های زیبایی دستگاه لیزر موهای زائد می باشد، که شرکت نویان طب مانلی دستگاه لیزر تیتانیوم گرید A را در سبد محصولات خود دارد که از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان است. جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از نویان طب مانلی به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید.

دستگاه لاغری

دستگاه های لاغری موجود در کمپانی نویان طب مانلی از بهترین دستگاه لاغری موجود در جهان می باشد. این شرکت با دارا بودن 4 دستگاه لاغری با تکنولوژی های متفاوت تمام نیازهای مجموعه های لاغری و کلینیکی را تامین میکند.

دستگاه هایفو و جوانسازی

یکی از پر مشتری ترین لاین های مجموعه های زیبایی، لاین جوانسازی پوست و بدن می باشد که شرکت نویان طب مانلی با دارا بودن انواع دستگاه هایفو ، دستگاه آر اف فرکشنال و دستگاه CO2 فرکشنال از غنی ترین سبدهای دستگاه جوانساز در ایران می باشد.

دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه کیوسوئیچ برای تمام ضایعات پوستی از جمله درمان هایی از قبیل رفع تاتو های تیره و رنگی، جوانسازی پوست، رفع ضایعات پیگمنت و سطحی پوست مانند ملازما استفاده میشود. سبد محصولات نویان طب مانلی با دارا بودن بیش از 3 دستگاه کیوسوئیچ با توان های مختلف تمام نیازان متخصصین این حوزه را برطرف میکند.

شعبات شرکت نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی 2 نمایندگی فعال در شهرهای تهران و شیراز دارد که مشتریان میتوانند به صورت حضوری به شعبات مراجعه کنند و به بررسی و مشاهده تمامی محصولات به صورت حضوری بپردازند. همچنین مشاوران این شرکت با بیش از 7 سال سابقه میتوانند در جهت انتخاب بهترین دستگاه مورد نیاز مجموعه شما کمک کنند تا بهترین بازخورد را داشته باشید.

آدرس شعبه تهران: خیابان ولیعصر، خیابان شهید ابراهیم مُهری، پلاک 20، طبقه دوم، واحد 3

شماره تماس دفتر تهران: 02126204880

آدرس شعبه شیراز: بلوار ارم، خاکشناسی، کوچه 16 فرعی 4/4، پلاک 67

شماره تماس دفتر شیراز: 07132274217

خدمات پس از فروش نویان طب مانلی

نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات کلینیکی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که شرکت نویان طب مانلی را از سایر شرکت ها متمایز میکند، خدمات پس از فروش عالی این شرکت می باشد.

در زیر به چند مورد از مهم ترین خدمات این شرکت می پردازیم؛

  • 1 سال وارانتی تمام محصولات
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
  • امکان خرید قسطی و شرایطی بلند مدت
  • نصب و آموزش رایگان
  • ارائه مدرک اپراتوری رایگان پس از آموزش
  • امکان معرفی کلینیک های فعال تجهیز شده در تمام شهرهای ایران
  • مشاوره رایگان جهت افتتاح مجموعه زیبایی یا افزایش درآمد آن

مجوزهای شرکت نویان طب مانلی

نویان طب مانلی مجوز رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران (آیمد) را دارا بوده و تمامی دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای مجوزهای رسمی بین المللی FDA آمریکا، CE اروپا ، ISO-13485 است. همچنین وبسایت این شرکت دارای اینماد بوده که امکان فروش اینترنتی به صورت رسمی به این شرکت اعطا شده است.

فعالیت های نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی در تمامی ایونت ها و رویدادهای شرکت حضوری پررنگ و فعال دارد. از جمله آن میتوان به رویداد ایران هلث، شیراز هلث و سایر ایونت های مهم کشور اشاره نمود، که معمولا در این مواقع تخفیف های نمایشگاهی ویژه ای برای تمامی محصولات در نظر گرفته میشود و مشتریان میتوانند در این نمایشگاه ها به صورت حضوری مراجعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت نقدی مناسب، شرایط اقساط ویژه

با توجه به وارداتی بود تمام محصولات نویان طب مانلی و کیفیت بالای این محصولات، قیمت های ارائه شده به مشتریان بسیار مناسب بوده و بازگشت سرمایه را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر میکند. همچنین این شرکت برای خرید دستگاه های مورد نیاز به صورت نقدی، تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. اگر قصد خرید دستگاه مورد نیاز خود به صورت قسطی دارید خبر خوب برای شما این است که کمپانی نویان طب مانلی شرایط ویژه ای برای اقساط بلند مدت برای شما در نظر گرفته است. برای اطلاع از شرایط اقساط با کارشناسان این شرکت تماس گرفته یا به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید.

مشاوره رایگان با بیش از 7 سال تجربه

کارشناسان این شرکت با بیش از 7 سال سابقه مفید در این حوزه، میتوانند در تمامی مراحل افتتاح یا تجهیز کنار شما باشند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین راهکارهای جهت افزایش مشتریان و درآمد خود به شما خواهند داد.

شماره تماس مشاوران: 09129091385

آدرس وب سایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com/

۲ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha