۲۴۰ میلیارد ریال برای توسعه بهداشت و درمان تنگستان بوشهر هزینه شد

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پارسال به منظور توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان هزینه شد.

به گزارش ایرنا، «احمد لطفی» روز چهارشنبه در نشست با رییس بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی پارسال ، ۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اختصاص داده شد که ۱۶۰میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: همچنین ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی در سال گذشته به شهرستان تنگستان تخصیص یافت.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: تجهیزات و امکاناتی که در دولت سیزدهم به بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اضافه شده نسبت به گذشته قابل قیاس نیست که این وضعیت موجب رضایت نسبی مراجعین به این بیمارستان شده است.

لطفی یادآور شد: در سال جاری از محل اعتبارات شهرستان پشتیبانی لازم از بیمارستان امام حسین(ع) انجام خواهد شد و انتظار می رود از منابع استانی و ملی نیز به این بیمارستان جهت تجهیزات توجه شود.

وی میزان اعتبار مورد نیاز این بیمارستان برای بروزرسانی و تامین امکانات درمانی را ۳۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای این بیمارستان مصوب می شود که فقط بخشی از نیازهای مردم به امکانات درمانی را می تواند پاسخ دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha