۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85494078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: اربعین حسینی یک آیین مردمی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه مراسم اربعین اساسا یک آیین مردمی است، گفت: ستاد اربعین استان باید با اتخاذ تدابیر لازم سفر زائران حسینی را تسهیل کند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محسن نایبی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه اظهار کرد: ایشان همانطور که در سلوک شخصی خود به این مسایل تقید داشت، رویکرد مدیریتی شأن نیز بر پایه رضایت خداوند و توسل به اهل بیت (ع) استوار بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی افزود: اساسا این مراسم مردمی بوده و مربوط به حاکمیت و دولت‌ها نیست.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان مسوولان ستاد اربعین این است که مشکلات و موانع را رفع و مسیر را برای خدمتگزاران و زائران حسینی تسهیل کنیم.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران توجه به خواسته‌های مردم در برگزاری مراسم اربعین را بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: باید از دید مردم و زائرانی که می‌خواهند در این مراسم معنوی شرکت کنند به موضوع نگاه کنیم تا متوجه شویم مردم چه انتظاراتی از خادمین خود دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha