هدف گذاری شرکت ۱۰ درصد دانش آموزان تهرانی در طرح شهید آرمان

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از اجرای طرح شهید آرمان در تعطیلات سه ماهه تابستان امسال خبر داد و گفت: ۱۰ درصد از دانش آموزان تهرانی برای حضور در این طرح هدف گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا شیرنژاد روز پنجشنبه در گفت وگویی در خصوص این طرح اظهار کرد: طرح شهید آرمان یک حرکت مسجدی و مدرسه‌ای است و بیش از ۳۰ هزار دانش آموز برای شرکت در این برنامه داوطلب شده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها و دستاوردهای گذشته نشان می‌دهد که در تابستان امسال یکی از پرشورترین برنامه‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی را خواهیم داشت، افزود: در شهر تهران یک میلیون و ۲۸۰ هزار دانش آموز داریم که هدف گذاری طرح شهید آرمان تشکیل یک جامعه مخاطب ۱۵۰ هزار نفری معادل ۱۰ درصد دانش آموزان بوده است.

به گفته حجت الاسلام شیرنژاد، آموزش و پرورش و دانش آموزان یکی از بخش‌هایی است که بیش‌ترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و برنامه اردوهایی که سال گذشته در آغاز طرح شاهد بودیم یکی از اتفاقات بی‌نظیر بود.

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه اولویت طرح تابستانه هویت بخشی به دانش آموزان است، گفت: برنامه تابستانه طرح شهید آرمان در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، اضافه کرد: باید در طرح شهید آرمان به دنبال از بین بردن رخوت باشیم.

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای شناسایی و ظرفیت‌شناسی تجهیز اردوگاه‌های تابستانه نیز آمادگی داریم، اضافه کرد: در ستاد طرح شهید آرمان این آمادگی وجود دارد که برای اجرای طرح تابستانه هر الزاماتی که نیاز باشد را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه کادر مدیریت شهری تهران بدون هیچ دغدغه‌ای به دنبال اجرای طرح شهید آرمان است، افزود: در گذشته مدیریت شهری به این گونه بود که برای وقوع مشکل و آسیب صبر می‌کردند و سپس به دنبال حل آن بودند ولی امروز در طرح شهید آرمان مشکل را به صورت ریشه‌ای پیش از بروز حل خواهیم کرد.

شیرنژاد با اشاره به اینکه امروز طرح شهید آرمان در شورای شهر تهران مصوب شده است، گفت: این اتفاق که برای نخستین بار رقم خورده است، حاصل زحمات و دستاوردهای طرح شهید آرمان طی یک سال گذشته است.

وی با بیان اینکه برای رفع برخی آسیب‌ها ازجمله اعتیاد هزینه‌های بسیاری انجام می‌شود، تاکید کرد: اگر این هزینه را در عرصه تربیت نوجوان داشته باشیم نتیجه آن تربیت سربازان امام زمان(عج) خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha