ترک فعل در تهران علت تاخیر افتتاح بزرگترین بیمارستان جنوب‌شرق کشور است
عکس آرشیوی است

کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری نشدن بیمارستان شرکت معدنی صنعتی گل گهر به‌عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور به دلیل ترک فعلی است که در تهران انجام می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی روز پنجشنبه در همایش موسوم به «معدن و قضا» در سیرجان اظهارداشت: بررسی علت راه‌اندازی نشدن این بیمارستان بسیار مهم است زیرا باوجود پیگیری‌های متعدد استاندار، مدیرعامل شرکت و سایر مسئولان استانی، صرف هزینه ۱۵ هزار میلیارد ریالی، خرید تجهیزات لازم و جذب نیروی انسانی به دلیل ترک فعلی که در تهران انجام می‌شود هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی عنوان کرد: موضوع ترک فعل در تهران به طور قطع خدمت دادستان کل کشور اعلام خواهد شد تا در صورت صلاحدید دستور رسیدگی به این بزه ترک فعل را صادر کند و نتیجه را به مردم گزارش خواهیم داد.

ترک فعل در تهران علت تاخیر در راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان جنوب‌شرق کشور است
مهدی بخشی دادستان کرمان

وی همچنین جهش تولید با مشارکت مردم را نیازمند ایجاد بسترهای لازم، عزم جدی و هماهنگی بیشتر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه دانست.

براساس این گزارش، دادستان کرمان یکی از اقدامات مهم در این بین را مانع‌زدایی، جلوگیری از مداخلات بی‌معنای ادارات در حوزه تولید و باز کردن قفل و زنجیرها برشمرد.

وی افزود: نیازمند رفع خلاءها و موانع تولیدی در کشور هستیم زیرا برخی آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین دست و پا گیر موانعی را پیش‌روی تولیدکنندگان گذاشته‌اند.

مدعی العموم در استان کرمان تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ برای حل مسائل استان‌ها خواند و تصریح کرد: افزایش اختیارات نماینده‌ عالی دولت در استان ضروری است و برای رفع موانع تولید و بهتر انجام شدن کارها، بایستی به شورای معادن استان اختیارات بیشتری داده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha