۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85494510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: جوانرود صاحب سالن آمفی تئاتر روباز می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- شهردار جوانرود با بیان اینکه هفته گذشته عملیات احداث اولین سالن آمفی تئاتر این شهر آغاز شد، گفت: این سالن روباز شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود.

«هوشیار امامی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه شامل دیوارسنگی به صورت نشیمن، نماسازی جدارها به مقدار ۵۰۰ متر مکعب و ۱۵۰ مترمربع محوطه سن روباز است.

وی اظهار کرد: پروژه یاد شده در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در حال ساخت است.

شهردار جوانرود با اشاره به ظرفیت های بالای جوانرود در بخش های فرهنگی و گردشگری افزود: توسعه زیرساخت های مراکز فرهنگی یکی از شاخص های توسعه است که بیش از پیش احساس شده و این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

امامی شکل‌گیری یک شهر پایدار را در گرو ایجاد عدالت در تمام ابعاد آن عنوان کرد و گفت: توزیع عادلانه فضای سبز یکی از مواردی است که در این شهر بیشتر احساس می شود.

شهردار: جوانرود صاحب سالن آمفی تئاتر روباز می‌شود

وی یادآورشد: شهرداری جوانرود در این راستا عملیات احداث یک هزار و ۵۰۰ بوستان و فضای سبز را با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در محله های مختلف این شهر آغاز کرده است.

امامی همچنین افزود: بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۵ هزار مترمربع بتن ریزی کوچه ها و معابر شهری با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری جوانرود در سال جاری است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha