صحنه جرم با حضور ۱۸نفر اراذل و اوباش در شهرستان مشهد بازسازی شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بازسازی صحنه جرم ۱۸ نفر از اراذل و اوباشی که در اردیبهشت ماه امسال با درگیری مسلحانه در شهر ملک آباد بخش احمدآباد شهرستان مشهد باعث مجروحیت هشت نفر از طرفین دعوا، ١٩ شهروند و یک مامور پلیس شده بودند، انجام شد.

به گزارش ایرنا، سردار احمد نگهبان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس امنیت عمومی مشهد و فرماندهی بخش احمد آباد این اراذل همان زمان شناسایی و دستگیر شدند و برای بازسازی صحنه جرم و رفع ابهامات پرونده به محل درگیری آورده شدند.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقای آرامش و آسایش شهروندان، پلیس مشهد با ساماندهی تیم های عملیاتی و تخصصی ویژه مبارزه با ارازل و اوباش برخوردی قاطع و قانونی با این گونه مجرمان دارد و تا دستگیری تمامی عوامل دخیل در شرارت ها ماموریت را رها نخواهد کرد.

وی از شهروندان خواست تا در هنگام شرارت ها به هر صورت ممکن از این صحنه ها تصویر تهیه کرده و این تصاویر را در اختیار پلیس قرار دهند.

به گزارش ایرنا این درگیری مسلحانه یک درگیری بین ٢ طایفه بوده که یک مامور پلیس نیز از ناحیه چشم با تفنگ ساچمه ای مصدوم شده بود.

این درگیری اردیبهشت ماه امسال در مشهد رخ داده بود اما بازسازی صحنه جرم آن به تازگی انجام شده است، برخی رسانه ها بدون ذکر زمان وقوع حادثه، آن را در فضای مجازی باز نشر داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha