۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85494855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس کل دادگستری قزوین: حل مشکل صنایع در دستور کار مسوولان باشد

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری قزوین گفت: این استان یکی از مناطق صنعتی پیشرو در کشور است و مسوولان و متولیان امور باید رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز پنجشنبه در جریان بازدید از ۲۲ واحد صنعتی در "شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان" اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و شعار سال های اخیر نیز با تولید و صنعت عجین شده که باید برای تحقق منویات رهبری در این زمینه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با حضور میدانی در مراکز صنعتی استان قزوین تلاش می شود تا از منظر قضایی باری از دوش صنعت و صنعتگران برداریم.

مصطفوی نیا تصریح کرد: راه اندازی "دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری" در دادگستری استان با این هدف صورت گرفته که مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را با دعوت از مسوولان و مدیران صنعتی بررسی کنیم.

این مسوول ادامه داد: بعد از شناسایی مشکلات واحدها، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی به واحدهای تولیدی و صنعتی رفته و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار می گیریم.

رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی استان مصمم است تا با همراهی مسوولان ارشد به خصوص دستگاه های متولی برای تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی استان اقدام کند.

رییس کل دادگستری قزوین عصر امروز به همراه سعید اقبالی بازرس کل استان، محسن رستمی مدیر کل صمت، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، تعدادی از واحدهای فعال در زمینه طراحی و تولید خطوط نورد گرم و سرد، میلگرد، مفتول و شمش بازدید کرد.

در این بازدید مشکل طرح توسعه و تخصیص زمین مناسب و مشکلات بانکی واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha