۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85494973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم شهدای خدمت در استان یزد برگزار شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85494973
مراسم شهدای خدمت در استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم هفتمین روز شهادت آیت‌الله " سید ابراهیم رئیسی " و همراهان، پنجشنبه شب با حضور گسترده مردم و مسئولان در اکثر نقاط استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در محل مسجد ارگ یزد که با حضور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و خانواده‌های معزز شهیدان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر تداوم خدمت خالصانه به مردم تاکید شد.

همچنین مردم سایر مناطق استان با برپایی مجالس و محافل مختلف عزاداری و روضه خوانی همراه با سخنرانی و مرثیه سرایی، یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای همراه او را گرامی داشتند که نقش آنها در ابعاد مختلف در کشور بسیار موثر بوده است.

مراسم هفتمین روز شهدای خدمت علاوه بر مناطق شهری در اکثر روستاها در ۱۲ شهرستان استان نیز با حضور هیات‌ها و دستجات عزاداری همراه با تبیین خدمت دولت سیزدهم به خصوص تلاش‌های صادقانه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در فضایی معنوی و باشکوه برگزار شد.

مراسم شهدای خدمت در استان یزد برگزار شد

این مراسم‌های مردمی امروز نیز با حضور خانواده‌های معزز شهیدان و جامعه ایثارگری و همچنین آحاد مردم ولایتمدار و مومن و همراهی مسئولان در اکثر مناطق و شهرستان‌های استان ادامه دارد که در این محافل علاوه بر سخنرانی، مداحان اهل بیت عصت و طهارت(ع) به روضه خوانی می‌پردازند .

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha