۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85495690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از خوزستان

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 85495690
چند خبر ورزشی از خوزستان

اهواز - ایرنا - رقابت های وزنه برداری قهرمانی کارگری کشور با قهرمانی استان خوزستان به پایان رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگری کشور با عنوان بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت از دهم خردادماه به مدت ۲ روز با حضور ۴۵ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم به در اهواز برگزار شد که در پایان تیم خوزستان با ۳۹۶ امتیاز بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و تیم های کردستان با ۳۶۹ امتیاز و فارس با ۳۳۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم های اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، قم و خراسان رضوی به ترتیب در رده های چهارم تا یازدهم جای گرفتند.

قضاوت داور خوزستانی در مسابقات المپیک پاریس

مهدی بشیرزاده داور بین المللی و ارشد کشتی خوزستان، با انجام قضاوت‌های بی‌نقص و دقیق خود در رقابت‌های آسیایی و جهانی مختلف، مجوز قضاوت در مسابقات کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

بشیرزاده که از داوران با تجربه و رییس کمیته داوران هیات کشتی استان خوزستان می‌باشد، بارها فینال مسابقات قهرمانی آسیایی و جهان را قضاوت کرده و هم اکنون نیز به عنوان مدرس فدراسیون کشتی نیز در سطح کشور فعالیت می کند.

خوزستان میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

به منظور پشتوانه سازی هر چه بیشتر و همچنین ارتقاء سطح کیفی آینده سازان کشتی کشورمان، هیات کشتی خوزستان میزبانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی را عهده دار شد.

این اردو به پیشنهاد هیات کشتی خوزستان و موافقت فدراسیون کشتی از تاریخ ۶ خردادماه آغاز و به مدت ۱۰ روز در خانه کشتی شماره یک شهر اهواز ادامه خواهد داشت.

علی احمدی وفا، پیام احمدی، محمد عشیری، احمدرضا محسن نژاد، اهورا بویری پیانی، علیرضا عبدولی، ابوالفضل مهمدی، محمدامین حسینی، محمد هادی صیدی و امیرحسین عبدولی به عنوان کشتی گیر و ملک محمد بویری به عنوان مربی از خوزستان در این اردو حاضر هستند.

برترین های مسابقات قویترین مردان خوزستان معرفی شدند

مسابقات قویترین مردان استان خوزستان یادواره شهدای خدمت روز جمعه ۱۱ خردادماه با حضور ۱۰ شهرستان به میزبانی اهواز در چهار دسته ۸۰ کیلوگرم، ۹۵ کیلوگرم، منفی ۱۰۵ و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

در پایان این پیکارها محمد عگبی وند از شوشتر در دسته ۸۰ کیلوگرم، فاضل رویایی از اهواز در دسته ۹۵ کیلوگرم، حسین حاتمی از اندیکا در دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم و حسین داعمی در دسته مثبت ۱۰۵ کیلوگرم به عنوان نفرات اول هر وزن شناخته شدند.

عملکرد خیره کننده شطرنج باز نوجوان خوزستانی در جهان

استاد بین المللی سینا موحد در دور هفتم مسابقات بین المللی شطرنج دبی امارات با پیروزی مقابل استاد بزرگ جهانگیر وحیدوف از مرز ریتینگ ۲ هزار و ۵۰۰ (حد نصاب استاد بزرگی شطرنج) عبور کرد و به عضویت باشگاه ۲۵۰۰+ جهان درآمد.

پیش از این پویا ایدنی اولین شطرنج باز تاریخ خوزستان، به عضویت باشگاه ۲۵۰۰+ درآمده بود.

توقف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا

در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و سایپا جمعه شب ۱۱ خردادماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار که از اهمیت چندان زیادی برخوردار نبود و تاثیری در صعود و سقوط ۲ تیم نداشت با حضور تعداد اندکی از هواداران برگزار شد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا اکنون با ۵۵ و ۴۶ امتیاز در مکان های چهارم و پنجم رده بندی قرار دارند.

مسابقات اسکواش خوزستان یادواره آزادسازی خرمشهر برگزار شد

مسابقات اسکواش خوزستان روز جمعه ۱۱ خردادماه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در ۲ بخش آقایان و بانوان به صورت مبتدی و حرفه ای در اهواز برگزار شد.

در پایان این رقابت ها نادر قاسمی و مهرشاد اسکندری در بخش مبتدی و حرفه ای همچنین ملیکا پورنریمان و شقایق حسام در بخش حرفه‌ای و مبتدی عنوان های اول را کسب کردند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۵۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha