معاون استاندار کرمانشاه: عملکرد دولت سیزدهم اطلاع رسانی شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم در حوزه خدمات‌رسانی در کشور گفت: عملکرد این دولت که در برخی حوزه ها بسیار منحصربفرد بود به بهترین وجه ممکن باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایرنا، علی شعبانی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: فضای رقابت انتخاباتی و فضای کنشگری سیاسی که در کشور وجود دارد هر روز داغتر می شود که البته امری طبیعی است زیرا انتخابات ریاست جمهوری محل چالش و کنشگری گفتمان های سیاسی مختلف کشور است و همه سعی می کنند گفتمان خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: برخی از افراد و جریانات سیاسی در این فضا نکاتی را مطرح می کنند که با توجه به شهادت آیت الله رییسی و تشییع میلیونی و بی نظیر وی و استقبال مردم از این شخصیت خدمتگزار، تلاش دارند که انتقاداتی را به دولت سیزدهم وارد کرده و فضا را به سمت نقد و بررسی آن سوق دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این افراد چون کلیت دولت سیزدهم را با توجه به مقبولیت و محبوبیت آن در بین مردم نمی توانند به چالش بکشند، سعی دارند در گفتمان های خودشان چنان نشان دهند که شخصیت شهید رییسی یک موضوع جدا از گفتمان دولت و عملکرد دولت و وزرای وی است.

وی گفت: وظیفه ای که ما به عنوان اهالی دولت سیزدهم و کارگزاران آن برعهده داریم آن است که تمام زحمات و خدماتی که خالصانه و صادقانه در این دولت پاکدست برای مردم انجام شده و به صورت یک امانت برگردن ما است را به شکل مناسب و به بهترین وجه ممکن در تمام حوزه های به اطلاع مردم برسانیم.

شعبانی با بیان اینکه این اقدام خود می تواند مشارکت مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری را افزایش دهد افزود: همه مسوولان تلاش کنند مردم را برای مشارکت در حساسترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی پای کار آورند.

آغاز فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمانشاه رسما از روز دهم خرداد ماه با مشخص شدن اعضای هیات های اجرایی آغاز و کار صدور احکام اعضای ستاد انتخابات انجام شده است.

وی گفت: برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است که ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری آن را در روز هشتم تیرماه برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha